b-real Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 Nei ? Jeg er ikke bortskjemt. Jeg er syk og slikt, er ikke sulten. Da trenger han faen meg ikke kjøpe pizza på butikken. Nei, trenger FAEN ikke å prøve å gjøre noe hyggelig
b-real Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 Can haz piercing i tunga "it helps felatio!"
Sidious Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 b-real: Old buddy, old pal. Sett "Shutter Island" nå? Hva synes du, i så fall?
Skjelvgråt Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 Nei, synes han kan forsvinne fra livet mitt jeg. Liker han ikke spesielt godt lengre.
Sidious Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 Ahhh...nye episoder av både "Lost" og "American Idol" er ute. Dette blir en fin kveld.
b-real Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 b-real: Old buddy, old pal. Sett "Shutter Island" nå? Hva synes du, i så fall? Copy/paste:Jeg må si jeg er dyktig imponert og Scorsese som lager en film som sitter ufattelig bra med scener som er så gjennomført og nydelig og med et…hm…primalskt soundtrack som setter stemningen ifra første stund og er ikke noe overhypet greie som alle filmene i dag må ha der en skal sitte overveldende og bare ta imot. Sener som denne her er bare til å spise opp og gjør filmpenisen min litt hard får jeg vel ærlig si. DiCaprio levere strålende og Ben Kingsley leverer stråålende prestasjoner. Tvisten kom litt for tidlig for meg og ødela dessverre litt for meg men alt i alt nydelig film. 8/10 Nei, synes han kan forsvinne fra livet mitt jeg. Liker han ikke spesielt godt lengre.
Skjelvgråt Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 Er veldig forkjøla osv. Han kunne heller baer ha kjøpt pizzaen han kjøpte til seg selv og resten av fammen, enn og kjøpe til meg også. (Dem er vegetarianere)
Gjest Slettet+6132 Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 Nei, synes han kan forsvinne fra livet mitt jeg. Liker han ikke spesielt godt lengre. Wait..What..? Du liker ikke faren din lengre på grunn av at han kjøper pizza du ikke har lyst på? Er det rart det er krig i verden?
Petter Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 Nei, synes han kan forsvinne fra livet mitt jeg. Liker han ikke spesielt godt lengre. Buhu, han prøver og være hyggelig med deg gutt! Si takk og legg pizzaen i fryseren så spiser du den en annen gang de har noe til middag du ikke liker eller noe.
Catkin Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 Nei, synes han kan forsvinne fra livet mitt jeg. Liker han ikke spesielt godt lengre. Nåmmin, kjeder trollet seg, stakkar.
Shikaru Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 Nei, synes han kan forsvinne fra livet mitt jeg. Liker han ikke spesielt godt lengre. Wait..What..? Du liker ikke faren din lengre på grunn av at han kjøper pizza du ikke har lyst på? Er det rart det er krig i verden? nei han liker pizzaen, men ville ikke ha pizza
Sidious Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 b-real: Godt. Herlig film som absolutt skal kjøpes når den kommer på DVD.
Skjelvgråt Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 Den er i fryseren for faen. Jeg synes bare han kunne latt vær og kjøpt, latt vær og gitt meg penger så jeg kunne kjøpt brus på butikken. Og istedenfor brukt det på noe annet, han er stefaren min. Ikke faren min.
b-real Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 b-real: Godt. Herlig film som absolutt skal kjøpes når den kommer på DVD. Eller,den omtalen jeg ville skrive ville vært som denne her: http://montages.no/2010/02/fantastisk-filmfest-pa-shutter-island/
Petter Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 Legg deg igjen du. Du er bare sur fordi du synes det er feil at mammaen din har sex med en annen mann en pappaen din eller noe.
Anbefalte innlegg