Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det meningsløse scenarioet.

Jeg har pratet med storesøster til venninne litt på Facebook, og venninnen har gjort det klart at hun ikke vil at jeg skal prate med søsteren. I dag hadde jeg og søsteren en lang diskusjon på msn, venninnen min så dette og nå vil hun ikke være venn med meg. Hvordan ville dere reagert hvis dere var venninnen? Jeg er bare utrolig iritert og skuffet akk nå :hrm:

Fikset på. ;) Hun venninnen din høres så dum ut at det ikke er noe tap.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det meningsløse scenarioet.

Jeg har pratet med storesøster til venninne litt på Facebook, og venninnen har gjort det klart at hun ikke vil at jeg skal prate med søsteren. I dag hadde jeg og søsteren en lang diskusjon på msn, venninnen min så dette og nå vil hun ikke være venn med meg. Hvordan ville dere reagert hvis dere var venninnen? Jeg er bare utrolig iritert og skuffet akk nå :hrm:

Fikset på. ;) Hun venninnen din høres så dum ut at det ikke er noe tap.

He he, i grunn enig. Men er utrolig glad i henne og vil nødig miste henne. :(

Skrevet

Send henne en melding og si nøyaktig hvor idiotisk hun egentlig oppfører seg og spør om det er så grusomt at du er venner med dem begge to. Om hun ikke har noe fornuftig svar tilbake så dropp det. Det er ikke du som oppfører deg idiotisk, husk det.

God natt. Hoster fortsatt sinnsykt ; p Håper det gir seg til imorgen ;)

Prøvd med hostesaft? Bare ta ALT ANNET enn Noskapin!!!

Skrevet

Jeg liker den med morfin som jeg ikke husker navnet på.

Dog etynmorfin som ikke er smertestillende :)

Skrevet

Søvn er den beste medisin :)

Ikke hvis du ligger i trekk. ;)

Jeg liker den med morfin som jeg ikke husker navnet på.

Tuxi og Bergensk brystbalsam glir ned. :yes:

Skrevet

Send henne en melding og si nøyaktig hvor idiotisk hun egentlig oppfører seg og spør om det er så grusomt at du er venner med dem begge to. Om hun ikke har noe fornuftig svar tilbake så dropp det. Det er ikke du som oppfører deg idiotisk, husk det.

Jonas aka Nopros says:

Er du klar over hvor idiotisk du egentlig oppfører deg? Er det virkelig så grusomt at jeg har noen saklige diskusjoner med søsteren din iblant? Vi er to forskjellige individer som har nytte av og diskutere litt med hverandre, vi kommer aldri til å dra noe nytte av hverandre og jeg kommer aldri til å ha noen sosiale sammenkomster med henne. Hvis du ikke overlever at jeg prater litt med søsteren din

iblant får det være det samme

God natt. Hoster fortsatt sinnsykt ; p Håper det gir seg til imorgen ;)

Noskapin er helt, helt, helt jævlig.

Skrevet

Gawwwd..hva heter den koden som du kan trykke masse forskjellige steder som egentlig er ifra et eller annet spill men som har gått igjen som en slags felles kode?

RÆVA forklart...I know men dere geeks kommer sikkert på det.

Skrevet

Gawwwd..hva heter den koden som du kan trykke masse forskjellige steder som egentlig er ifra et eller annet spill men som har gått igjen som en slags felles kode?

Konamicode

Skrevet

Konamicode

Me loveeee you looooonnnnngg time <3

Skrevet

Jonas aka Nopros says:

Er du klar over hvor idiotisk du egentlig oppfører deg? Er det virkelig så grusomt at jeg har noen saklige diskusjoner med søsteren din iblant? Vi er to forskjellige individer som har nytte av og diskutere litt med hverandre, vi kommer aldri til å dra noe nytte av hverandre og jeg kommer aldri til å ha noen sosiale sammenkomster med henne. Hvis du ikke overlever at jeg prater litt med søsteren din

iblant får det være det samme

Er du seriøs eller ironisk nå? Er du seriøs så var det godt sagt.

Noskapin er helt, helt, helt jævlig.

Godt at noen andre også har forstått det!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...