Latias Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Går det noe fun på TV? *skjekke* OL! Henger meg på denne. Northug skal ta gull.
b-real Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Du har tydeligvis ikke eget vaskerom? Ikke egent vaskerom nei, bor i kollektiv og da er det vanskelig å ha noe som er egent. Er vaskerom nede i kjelleren der en betaler så og så mye for hver vask på sånne vaskekort som huseieren har, dog når jeg har nattevakt og det står vaskemaskiner på jobb OG en gedigen tørketrommel så tror jeg heller at jeg sparer meg de kronene og vasker på jobb. @Bi-ril: Joa. Greit nok å komme seg tilbake i stedet for å råtne bort i sofaen. Men på et annet vis, så er det jo ikke noe som blir bedre uten behandling etter det jeg har lest og hørt. Men men. Man overlever da =)Hey,jeg er ikke bi..bare litt =(Jeg hadde iallefall gått på veggen hvis jeg skulle ha sittet å ikke gjort noe som helst. Nå så har jeg bare jobben som eneste faste holdepunktet i livet men får vel se om det ikke kanskje dukker opp noe annet spennende etter hvert... Nei det er bare dritt på tven. Derfor skal jeg fyre i gang storskjermen på 10 tommer her å se en film.10"? Shait, må si du kjører hardcore. Har den 7.1 surround også da eller? ^^ Fikk lyst på sigar til rødvinen , så fant jeg en sigar som jeg mener er minst 30 år gammel, kansje enda gamlere Noen som har erfaring med å røyke så gammel tobakk /sigar? Ser for meg smaken kansje ikke er på topp, noe annet jeg bør være obs på ?Sist jeg røyka noe gammel tobakk som jeg fant som hadde ligget der i 2-3 og så var det ikke akkurat så mye å skryte av, det ble til at jeg kastet pakken selv om den var full så og si..smakte møkk. Går det noe fun på TV? *skjekke* OL! Nei dæven? Har OL begynt? Viste jeg ikke.. Henger meg på denne. Northug skal ta gull. Skal ta gull?Har vi analyser som kan bekrefte denne påstanden eller?
Sidious Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 http://www.vg.no/film/artikkel.php?artid=581933 Fascinerende.
TheKims Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 B real: Må nåkk nøye meg med virtuell surround Pokkern at man mangler kabel sånn at man kan se igjennom tven. Fant akkurat ut at de fleste filmene er Blueray, det liker vell EEE svært dårlig. Nei jeg får heller henge her med dere enn så lenge
b-real Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 http://www.vg.no/fil...hp?artid=581933 Fascinerende. Ja faktisk. Kunne ha vært artig å prøve å leve så minimalistisk som det der og slippe alt maset og heller konsentrere seg om andre ting. Men i 30 år og bare seg selv...tjaa..greit jeg er litt enstøing av meg men det der blir kanskje litt over grensa. B real: Må nåkk nøye meg med virtuell surround Pokkern at man mangler kabel sånn at man kan se igjennom tven. Fant akkurat ut at de fleste filmene er Blueray, det liker vell EEE svært dårlig. Nei jeg får heller henge her med dere enn så lenge Mange kabler? Trenger da bare en HDMI-kabel og til nøds en lydkabel med splitt på..
TheKims Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 (endret) Mangler en Vga kabel. Itt no Dvi eller Hdmi utgang på den her pcen. Endret 20. februar 2010 av Kim S
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Likte bedre det forrige nicket ditt. Kjente deg liksom mer igjen. Nå har jeg kun bildet av deg der du minner sykt om en bekjent av meg. Nesten som to dråper vann i den vinkelen der og i 95x100px.
Latias Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Nei dæven? Har OL begynt? Viste jeg ikke.. Nei, har ikke begynt enda. Norge har bare fått fem gull uten å ha gjort noe som helst.
TheKims Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Dere er bare redd for forandringer Synes Kim S passer litt bedre med mitt virkelige navn som er Kim Stian.
b-real Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Dere er bare redd for forandringer Synes Kim S passer litt bedre med mitt virkelige navn som er Kim Stian. Så prøv å behold dette da og ikke jojo fram og tilbake om hva du kaller deg så skal en ikke klage
TheKims Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Jada pappa. Prøvde nemlig Kim S før jeg valgte Big tony, fikk bare beskjed om at nicket er opptatt.
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Kan godt tenkes. Men "Big Tony" hørtes mer brautende og her-kommer-jeg-aktig ut. Noe som man heller tar humoristisk. Men man venner seg til alt etter hvert så =)
TheKims Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Kim S er da ikke så alvorlig da? Var litt mer brautende før, men har nå gått ned over 10kg, føler meg ikke så big mere
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Hehe. Neida. Det gjelder bare å lage et lite nummer ut av små ting
Herr Brun Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Ellevteplass på Northug i dag? Hva faen? Skuffende
TheKims Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Det er de små tingene som gleder mest. Bommet sikkert no grasalt med det ordtaket :!:
Natrich Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Ellevteplass på Northug i dag? Hva faen? Skuffende Han er arrogant, kan bare pakke sakene sine og dra fra OL... Failer han litt så gir han helt opp, skjedd to ganger nå...
b-real Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Jada pappa. Prøvde nemlig Kim S før jeg valgte Big tony, fikk bare beskjed om at nicket er opptatt. Pappa? Hva faen? Ellevteplass på Northug i dag? Hva faen? Skuffende Hvor var du når Northug brakk staven?
TheKims Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 B-real: Nei du kan vell kanskje ikke være min pappa siden jeg er 3 år eldre enn deg.
Anbefalte innlegg