Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil også bli forsøkt svindlet på facebook :(

Jeg kan sikkert svindle deg visst du vil. Bare å gi meg visakortet ditt + koden så er ikke det noe problem.

post-33663-1266702000,1137_thumb.gif

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blitt vant til det meste nå, men blir fortsatt irritert av at klokka på "mine innlegg" viser at allt er skrevet en time tidligere.

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet (endret)
Hele 8 minutter for sent klarer jeg å poste noe som er tilsvarende som det bi-ril skrev. Ulempen ved å være på forumet på jobb.
No stress,er slik det til tider er.

Er det du jobber med? Sitter på jobb selv for øyeblikket og slacker..tror jeg skal se om jeg finner meg noe mat eller noe..kanskje det er noe godt å spise her..

Jobber fremdeles på sentralbordet til en lokal taxisentral. Så absolutt ingen jobb jeg trives med. Et stort pluss var at den fikk framskyndet et nesten nervesammenbrudd slik at jeg kontaktet lege, fikk diagnostert sosial angst med påfølgende henvisning til psykolog. Lang ventetid, så jeg har ikke hatt noen samtaler enda, men etter 100% sykemelding, så prøver jeg litt på igjen med delvis sykemelding. Sklei litt ut med info her nå, men men :p

Tilbake til jobben, så har jeg fagbrev som IKT-Drifskonsulent, men klin umulig å få seg jobb som konsulten. Så da blir det videre utdanning til høsten.

Endret av Slettet-77do0b
Skrevet
Oi, her var det ny layout gitt.
Ikke bare ny layout men et nytt forum med nye funksjoner og flere kommer vel etter hvert.

Blitt vant til det meste nå, men blir fortsatt irritert av at klokka på "mine innlegg" viser at allt er skrevet en time tidligere.

Så Ueland lurkende her også som admin og da skjer det vel kanskje noe. Hey..kanskje det hjelper å rope UUUUEEEEEEEEEELLLLLLLAAAAAAAAAAANNNNDDD!! igjen? :wee:

Jobber fremdeles på sentralbordet til en lokal taxisentral. Så absolutt ingen jobb jeg trives med. Et stort pluss var at den fikk framskyndet et nesten nervesammenbrudd slik at jeg kontaktet lege, fikk diagnostert sosial angst med påfølgende henvisning til psykolog. Lang ventetid, så jeg har ikke hatt noen samtaler enda, men etter 100% sykemelding, så prøver jeg litt på igjen med delvis sykemelding. Sklei litt ut med info her nå, men men :p
Gjør det noe? Syns det bare er koselig å prate litt jeg, er derfor denne tråden er her egentlig ;)

Fint du har klart å komme deg tilbake i delvis sykemelding. Er en fin mulighet å prøve seg på nytt sånn at en ikke bare forsvinner og blir helt fremmed ifra stedet man jobber på.

Er litt artig at man kaller det nervesammenbrudd egentlig da nerver kan ha to forskjellige meninger,et nervesammenbrudd med nervene vi har fysisk inne i kroppen hadde kanskje vært litt verre :p

Skrevet

Da har jeg satt på to klesvasker, er vel ferdig om en times tid tror jeg og så er det en halvtime i tørketrommel og så en halvtime til med neste vakt så det blir vel ikke "søvn" før i 2 tiden eller noe. Great. Går det noe fun på TV? *skjekke*

Skrevet

Da har jeg satt på to klesvasker, er vel ferdig om en times tid tror jeg og så er det en halvtime i tørketrommel og så en halvtime til med neste vakt så det blir vel ikke "søvn" før i 2 tiden eller noe. Great. Går det noe fun på TV? *skjekke*

Du har tydeligvis ikke eget vaskerom? :p

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

@Bi-ril: Joa. Greit nok å komme seg tilbake i stedet for å råtne bort i sofaen. Men på et annet vis, så er det jo ikke noe som blir bedre uten behandling etter det jeg har lest og hørt. Men men. Man overlever da =)

Skrevet

Nei det er bare dritt på tven. Derfor skal jeg fyre i gang storskjermen på 10 tommer her å se en film.

Skrevet

Fikk lyst på sigar til rødvinen , så fant jeg en sigar som jeg mener er minst 30 år gammel, kansje enda gamlere :) Noen som har erfaring med å røyke så gammel tobakk /sigar? Ser for meg smaken kansje ikke er på topp, noe annet jeg bør være obs på ?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...