b-real Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Glad jeg har oppvaskmaskin og kjeler og annet ting som er bare å sette rett inn og ikke tenke noe mer på det. Da var senga demontert. Husker ikke hva annet jeg skulle gjøre og jeg ringer ikke en gang til for å spørre om noe for sist så var h*n maks stressa så jeg tror jeg bare venter jeg gitt. Skal vaske litt klær på jobb i natt, er digg å ha nattevakt så slipper jeg å betale for å vaske og heller kan snylte litt på jobben og deres&mine skattepenger ^__^ I have no shame.
Mchansern Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Joiner dere å flytte til Irak/Pakistan/afghanistan, vi lager masse kirker. Alle går i lusekofter, så lager vi sjapper der vi selger brunost osv. + at vi lager boder der vi selger kjøttkaker og slikt ! Morten Ramm? Husker han hadde innslag på Rikets Røst hvor han solgte fårikål i Pakistan.
Wiciwato Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Kan noen forklare meg hvorfor skjermen min plutselig økte fargene etter en oppdatering og restart av pc'n? Fargene er jo helt sicko nå.
b-real Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 But, then again, jeg storkoste meg i julen når jeg tok oppvasken etter 16-18 stykker (alt etter om man teller de to minste eller ei). ^^Juleoppvasken er alltid kos da så lenge det ikke blir stress og den må taes med en eneste gang etter maten. Da må det meste håndvaskes for da er finserviset framme og det går iallefall ikke i oppvaskmaskin.Witch reminds me..*sende mail til fattern* Joiner dere å flytte til Irak/Pakistan/afghanistan, vi lager masse kirker. Alle går i lusekofter, så lager vi sjapper der vi selger brunost osv. + at vi lager boder der vi selger kjøttkaker og slikt !Elevbedrift? Skulle jeg først ha gjort noe slik så måtte det ha vært i regi av forsvaret. Kan noen forklare meg hvorfor skjermen min plutselig økte fargene etter en oppdatering og restart av pc'n? Fargene er jo helt sicko nå. Tror jeg ville ha tatt en titt på din GPU jeg,kanskje noen drivere.
TheKims Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 (endret) Kan ikke forstå at folk vil ta oppvasken hver dag, heller enn innimellom, egentlig. Skyller man godt nok når man er ferdig med det, så blir det ikke hårete. Og en stor oppvask er greiere enn 4 små, imho. But, then again, jeg storkoste meg i julen når jeg tok oppvasken etter 16-18 stykker (alt etter om man teller de to minste eller ei). ^^ Er nåkk ingen som vil ta oppvask. Jeg synes 5 minutter pr dag er bedre enn 30 minutter en gang pr uke. Er greit å ha et kjøkken som ser ryddig ut, det gjør det ikke visst man vasker en gang pr uke Endret 20. februar 2010 av Kim S
n4w Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Hvem vil ta oppvasken for meg? Jeg føler virkelig ikke for det i dag. Tok min for 5 minutter siden, vil helst slippe å gjøre det igjen!
Datasmurf Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Er nåkk ingen som vil ta oppvask. Jeg synes 5 minutter pr dag er bedre enn 30 minutter en gang pr uke. Er greit å ha et kjøkken som ser ryddig ut, det gjør det ikke visst man vasker en gang pr uke Så enig, så enig. Jeg vasker vanligvis opp hver dag, men sovna fra oppvasken på onsdag kveld, torsdag stakk jeg til Oslo og da jeg kom hjem fredag kveld, var sambo kommet hjem og det var masse oppvask stående. Klart, vi tar den jo sammen, men det er et tiltak å få oss begge ned på kjøkkenet uten at det ender opp med at vi setter oss i stua og spiller kort.
Mephistopheles Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Andre som har problem med spotify? Vil plent ikkje gå online her...
Datasmurf Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Yeah, her også. Søss sku vise meg en sang, men jeg får faen ikke connecta. Den nekter blankt.
CypheroN Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 www.spotify.com er også nede, så vaktmesteren i bygget deres har vel slått av strømmen eller noe.
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Det er et "globalt" problem. Aner ikke hvor langt det rekker, men foreløpig innenfor Norges grenser. Det er nå vi som sverger på å ha musikken liggende på pc, peker nese til spotifybrukerene
Datasmurf Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Ja, jeg bruker ikke Spotify bortsett fra når folk skal ha meg til å høre den og den sangen som "er så bra". Jeg holder meg til å kjøpe og rippe / laste ned i store kvanta
Sidious Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Da har jeg akkurat kommet hjem fra kinoen! Shutter Island var utrolig vellagd, og en film som absolutt kan anbefales. Skal gå så langt som å si at det er en av de beste filmene jeg har sett.
Datasmurf Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Ligg unna den episke fletta mi! Din taufråtsende hårpervo!
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 (endret) Rabla helt for smurfen nå @Sidious: Høres bra ut ettersom jeg og dama skal vei å se den snarest. Regner med at jeg må ha boksehansker på, så hardt som hu pleier å klipe i hånda når hu ser skremmende filmer. Endret 20. februar 2010 av Slettet-77do0b
Romis Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Noen som kan forklare hvorfor jeg skal bruke twitter? Ingen av de jeg kjenner som bruker det, og alle '' kjendisene '' sier bare ting som ikke er personlige i det hele tatt, linker til en video, eller et eller annet.
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 I så fall må det vel begynne å bli temmelig så porøst det kraniet der. *terger Sjur*
Coa Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Fin måte å bruke lørdagskvelden på. Film og spill Har ikke gjort noe annet på et halvt år, så det begynner å bli en vane.
Anbefalte innlegg