Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jau, men det må forsatt settes inn den gamle youtube-tagen ellers så har alt av video-posting så langt på hele forumet vært totalt bortkastet :\

Ai, ai, ai! Skikkelig stas med nytt design! Hvordan får jeg skiftet over til det gamle?..

Til det gamle? De gamle utseendet er nok ikke å finne her på forumet enda men det finnes beta-utgaver av de gamle skin til IPB som er tilpasset denne nye oppdateringen så en så lenge så må du nok bare smøre deg med tålmodighet.
Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Jesus krist. Jeg vil ha tilbake det gamle forumet. :(

Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Jeg liker allikevel den gamle innpakningen bedre.

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Er alltid sånn. Selv likte jeg den gamle barnesenga mi best, men den passer liksom ikke nå lengre.

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet (endret)

Har ikke fått med meg det. Herlich =D

08 The Furnace.mp3

God natt godtfolk. ...og ikke-god-folk.

Endret av Slettet-77do0b
Skrevet

Hmm.. Big One har fått ny bunn, hva faen var galt med den gamle? Forumet.. jaja, jeg stiller meg vel i rekken av folk som er misfornøyd.

IF IT AINT BROKEN, DON'T FIX IT!

Skrevet

Nå er jeg stasjonert i MSgs gjesteseng etter en hyggelig kveld med mat og Top Gear. Og drikke (Urge, folkens - Urge!)

Men! BRB, boikott av forumet frem til nødvendige funksjoner kommer inn igjen. Jeg sikter da til fungerende dynamiske skin, sideantall der folk vet de mangler, og en oransj pil som går dit den skal. Snakkes, folkens.

Og ikke minst funksjonen som gjør at URLer åpnes i en ny fane osv.

Også trenger innleggene en datostempling som ikke er usynlig, og snapback. Og hele forumet bør senkes en fontsize.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...