Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
jeg skal til oslo i morra da :)

Jeg også. Har ikke vært der på lenge nå. Gleder meg. :D

Bor ikke du i Oslo?

Jo. Ikke særlig gøy når det er bakterier i vannet. :thumbdown:

Skrevet
Jeg har en liten surret lammesteik uten bein på 873gram. Jeg har ikke steketermometer. Hvilken varme og hvor lenge sånn ca?
Vil du steke den passe fort og få den passe mør og litt tørr eller vil du steke den LENGE og få den god og mør og perfekt? Mtp. klokken tror jeg kanskje ikke du har tid til alternativ to, da.
Skrevet
Jeg har en liten surret lammesteik uten bein på 873gram. Jeg har ikke steketermometer. Hvilken varme og hvor lenge sånn ca?
Vil du steke den passe fort og få den passe mør og litt tørr eller vil du steke den LENGE og få den god og mør og perfekt? Mtp. klokken tror jeg kanskje ikke du har tid til alternativ to, da.
Skal ikke ha den før i morgen uansett. Bare sjekker ut nå.
Skrevet

Jeg spør igjen, fordi jeg får alltid et nei! Er det noen som kan være min personlige tjener ? Jeg trenger noen til å lage mat til meg, gå på butikken for meg osv ! Mamma og dem er avogtil enkelt ikke nok.

Skrevet
Jeg spør igjen, fordi jeg får alltid et nei! Er det noen som kan være min personlige tjener ? Jeg trenger noen til å lage mat til meg, gå på butikken for meg osv ! Mamma og dem er avogtil enkelt ikke nok.

NEI! :mad:

Skrevet

Nei.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...