Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

har rundt 13 på brukskontoen min, men må nok bruke 5-6 ifra den og over til sparekontoen i helga siden jeg skal kjøpe meg scooter

Endret av Petter
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har noen hundrelapper på kontoen. Men fortviler ikke av den grunn. Deler økonomien med dama og hu har noen tusenlapper på sin. Er bare tilfeldig at det er min som har blitt tappet denne gangen.

Skrevet
Jeg har noen hundrelapper på kontoen. Men fortviler ikke av den grunn. Deler økonomien med dama og hu har noen tusenlapper på sin. Er bare tilfeldig at det er min som har blitt tappet denne gangen.

jeg har 11 høvdinger igjen :hmm:

Skrevet
Drikke i helga da?

Er ferie da, som fører til et annet spørsmål. Hvordan kommer jeg meg hjem :hmm:

Spør morra di, eller skal jeg spørre for deg i kveld ? hvis det er krise kan du sikkert låne et par hundre av meg

Skrevet
Drikke i helga da?

Er ferie da, som fører til et annet spørsmål. Hvordan kommer jeg meg hjem :hmm:

Spør morra di, eller skal jeg spørre for deg i kveld ? hvis det er krise kan du sikkert låne et par hundre av meg

Awesum. Hører med noen på bygget først om jeg får låne av de da^^

Skrevet
Får du ikke penger av mor og far til bussen? Hvis ikke kan du komme til meg å bo hos meg ei uke :) trenger hjelp på jobben også

Jeg skal hjem og spille gitar jeg^^ Joda, må bare komme opp med en liten forklaring på hvorfor kontoen er tømt^^

Skrevet
Jeg sier ifra ... Jeg er for ærlig noen ganger :hmm:

I didn't, men jeg skrev også på flere timer enn jeg jobbet, siden det ikke var noen som overvåket meg.

Så jeg satte stort sett 8 timer, selv om jeg bare jobba 3-4 av de og spilte WoW / var i byen på shopping resten. :p

Var digg. *savne*

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...