j-- Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 SumOda Du er for god på det der JoNasse nøff. Var ikke jeg som kom paa mongoloida foerst, som er saa bra at det aldri kan toppes!
b-real Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Uskarp? Skal fikse litt på den og skarpe den opp i morgen. Vil bare teste idéen før jeg legger noe arbeid i det.You do that Har potensiale det der.
dysfunctional Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Hvorfor bytta du avatar, Wheelzy. Likte den andre mye bedre.
Deadringer Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Var ikke jeg som kom paa mongoloida foerst, som er saa bra at det aldri kan toppes! Var ikke mongoloida min ide? o.o anyways, tidenes beste refreng: I want my cakeBeen rotting here for all these years He's had enough now he's pissed and awake Give me my cake You can't escape, this geezer will kill you But first he will catch you and force you to bake
j-- Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Var ikke jeg som kom paa mongoloida foerst, som er saa bra at det aldri kan toppes! Var ikke mongoloida min ide? o.o Jo, det var det! Litt rar setningsoppbygning fra meg, men det er jo ikke noe nytt.
Deadringer Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Jo, det var det! Noen ganger får jeg litt ereksjon pga meg selv. Anyways, kom vi fram til noen dato med Ida? Pilsin? Hu trur vi kom fram til 26/27, men jeg synes du sa du ikke hadde penger da?
After Dark Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Andre koppen med te og så tror jeg det blir sengen. Skal igjen opp og møte NAV tidelig i morgen. Håper det snart skjer noe på jobbfronten.
dysfunctional Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Jeg deactivated nettopp Facebook-kontoen min. RIP.
dysfunctional Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Fordi Facebook er satans verk. Neida. Jeg bruker alt for mye tid der, og Facebook er dønn kjedelig, egentlig. Sitter jo bare og kuker, og kommenterer dritt på statuser. Men men - eneste (nyttige) jeg brukte Facebook til var å holde kontakt med min kjære familie i England ( ), ellers var det bare unødvendig tidsfordriv.
lockdog Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 anyways, tidenes beste refreng:I want my cakeBeen rotting here for all these years He's had enough now he's pissed and awake Give me my cake You can't escape, this geezer will kill you But first he will catch you and force you to bake Jeg tenker Portal
After Dark Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Greide selv å slutte med det unødvendige tiden på favebook. Går gjerne bare innom mailen min og ser om jeg har fått noen kommentarer eller venneforespørsler pån facebook siden du får mail om det. En skjelden gang går jeg innom facebook uansett for å sjekke slike ting som om noen har bursdag samt om noen har lagt ut nye bilder.
Lumpness Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Synes facebook er kjekk for å holde kontakten med gamle kjente. har ikke sånn overflod av venner innpå der heller. Gidder å legge til alle jeg har hilst på eller sett på fest , heller ikke de fra jobb ligger der
j-- Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 Jo, det var det! Noen ganger får jeg litt ereksjon pga meg selv. Anyways, kom vi fram til noen dato med Ida? Pilsin? Hu trur vi kom fram til 26/27, men jeg synes du sa du ikke hadde penger da? Jeg får ofte ereksjon av meg selv. Holder å ta litt på tissefanten, og vips, så er den stiv. Merkelig det der Kan ha vært 27. ja. Er jo da forumtreffet er..
Deadringer Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 Kan ha vært 27. ja. Er jo da forumtreffet er.. Akkurat. Og det funker jo dårlig. Har alt lovt meg bort til ida3 den dagen, så 27. funker ikke for noe fyll. Ser ikke ut til at vi gidder forumtreffet heller.
After Dark Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 Da er det straks hopp i seng ettersom jeg skal være kvikk til møte med NAV i morgen og håpe at det kommer noe utav det. Kommer vel innom i morgen tidelig og hilser på først med Red Bullen klar.
j-- Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 Hvorfor gidder dere ikke? Jeg kommer, og Hanna kommer! Vi får ta en ny runde og faktisk få avtalt en fylledato.
Datasmurf Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 Jeg sier som jeg sier hvert år: Det er jo faen ikke godt. Sier meg enig, men det er hovedsaklig fordi jeg binga og åt 4 pakker på veldig kort tid. Nå klarer jeg ikke ett egg engang. Vel, og så får jeg vondt i tenna hver gang jeg spiser sjokolade. Burde gå til tannlegen, men det tør jeg faen ikke, så jeg venter til et alternativ til borring kommer.
b-real Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 Gah, jeg hater mysteriumer. Se filmen hos Youtube
Deadringer Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 Hvorfor gidder dere ikke? Jeg kommer, og Hanna kommer! Ida3 frykter bitching, noe som er veldig forståelig. Ikke noe poeng at hu skal få kvelden ødelagt fordi andre ikke takler å oppføre seg.
Anbefalte innlegg