Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Zombieland er en tanke mer plug and play for hjernen enn det There Will Be Blood er. That said, jeg elsket Zombieland.

Steike, jeg er produktiv. Spyr ut søknader og prosjektskisser all over the shop.

Skrevet
Katten hans er awesome. I motsetning til Smoking aces.

Den het satan right?

Ja :p den som dreit i senga hans mens han sov^^

Jeg har aldri sett eller møtt katten, men vil likevel testamentere at den er awesome.

Btw; I want my cake.

Skrevet
Faen jeg er så dritt faens lei av og slutte klokka halv fire for og gå en time hjem..faen i helvete !
Vil du bytte? Jeg er med på å bytte.

Neste år går jeg i Horten, det betyr en og en faens halvtime på buss hver vei.

NOOOOOOO !! :D

*kjenner jeg lukten av å bruke alle mine livsopptjente penger på en nasty pedo hybel istedet?*

Skrevet
Neste år går jeg i Horten, det betyr en og en faens halvtime på buss hver vei.

NOOOOOOO !! :D

*kjenner jeg lukten av å bruke alle mine livsopptjente penger på en nasty pedo hybel istedet?*

Jeg tar buss hjemmefra 0705 og begynner på skolen 0810 alle dager bortsett fra tirsdag, etter skolen har jeg som oftest fri en time eller to(bortsett fra to mandager i måneden og hver torsdag), før jeg drar på jobb fra 16-20. Så må jeg hjem og gjøre unna alt skolearbeidet mitt. Repeat. de to mandagene og torsdagene drar jeg direkte fra skole til jobb, og holder det gående fra 0705 til rundt 20-2030 når jeg kommer hjem fra jobb (med mindre jeg er tidlig ferdig, som i dag), og så må jeg jobbe med skolearbeid igjen og prøve å få ting til å gå rundt med kjæresteliv, holde leiligheten ren, holde katten min mett og fornøyd, prøve å få kvalitetstid med nevøene mine og øvrig familie, og helst prøve å slenge inn et måltid eller to per dag i tillegg. Jobben min ligger på toppen av 200 trapper og en "liten" oppoverbakke.
Skrevet
Har spillt litt bioshock 2 nå. Jævlig bra spill :p

Så det på GameStop istad til utrolige 599,- til PS3. Men skal ta med alle gavekorta jeg fikk i jula og handle litt tenker jeg, så et fint billig AKG ørepropp opplegg på spsaceworld til også utrolige 450,- kroner... Herregud for et land, lukter svindel allerede på parkeringsplassen til kjøpesenteret :p

Skrevet

Sett første time av There Will Be Blood nå. Starta med den fremfor Zombieland fordi jeg åt middag.

Hittil har den fremstått som spennende, forvirrende, litt kjedelig og helt grei. :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...