Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Opera 10.10! :D Mye bedre enn Chrome!
Tjaaa...det er nå så som så..

Google Chrome fryser og klikker hver tredje gang jeg bruker det, så omtrent alt er bedre enn det. Er jo ikke vanlig at det skal skje, men det skjer med meg. Uansett blir Chrome litt kjedelig, da er Opera perfekt.

Du bør prioritere Metallica, Mephis.

Endret av Wiciwato
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Opera 10.10! :D Mye bedre enn Chrome!
Tjaaa...det er nå så som så..
Google Chrome fryser og klikker hver tredje gang jeg bruker det, så omtrent alt er bedre enn det. Er jo ikke vanlig at det skal skje, men det skjer med meg. Uansett blir Chrome litt kjedelig, da er Opera perfekt.
Har ikke opplevd en eneste Chrome crash jeg så jeg vil tro det heller er PEBACK
Skrevet

Eg prioriterer sjølvsagt ungane. At eg får det til med guten om eg reiser til Oslo er ikkje noko spørsmål egentleg. Det er meir den dagen eg skal i retten for å argumentera for kvifor eg er betre skikka en mora til å ta vare på han. Det er då det ikkje tek så godt ut...

Typisk min flaks, er det vel mora si veke konserten fell og alt... Dette endrer ikkje det faktum at bevisbyrden ligg på meg, og dermed framtida til guten i mine hender... Dammit!

Satans morfavoriserande møkkasystem!

Skrevet

Det er vel og bra, men det skal linkes opp mot elevens navn, når maskinen ble lånt ut, når den ble levert inn, hvilken maskinmodell det er, hostname osv. Slik at man enkelt kan søke opp de MAC-adressene man trenger på bakgrunn av elevens navn, når man skal sperre ut maskiner under eksamen, tentamen o.l.

Skrevet

Sitter med tredje red bullboks nå, men tror jeg skal droppe den fjerde og komm meg ut en tur mens det enda er fint vær. Også må jeg selvsagt ned å få den daglige burgeren. :D

Bortsett fra dem som er på skole og jobb, hva gjør dere andre?

Eg prioriterer sjølvsagt ungane. At eg får det til med guten om eg reiser til Oslo er ikkje noko spørsmål egentleg. Det er meir den dagen eg skal i retten for å argumentera for kvifor eg er betre skikka en mora til å ta vare på han. Det er då det ikkje tek så godt ut...

Typisk min flaks, er det vel mora si veke konserten fell og alt... Dette endrer ikkje det faktum at bevisbyrden ligg på meg, og dermed framtida til guten i mine hender... Dammit!

Satans morfavoriserande møkkasystem!

Så det var derfor du startet den tråden under Barn og familie?

Skrevet

Mja, både og. Er eit veksande engasjement rundt denne saka, no som me har fått mannleg likestillingsministar. Det er me fråskilde fedre som er dei nye raudstrømpene, så ja, eg oppretta tråden for å sjå korleis stemninga var her på forumet mtp. saka. Og for å få ut litt krutt, sjølvsagt, er betente greier for alle involverte partar dette, så eg vona på ein konstruktiv dialog rundt emnet.

Gjest Slettet+6132
Skrevet
Vi har omtrent ikke lærere denne uken. Det frister veldig å dra hjem, men jeg må nesten bli her til jeg skal trene.

Da kan du komme hit å underholde meg.

Skrevet
Vi har omtrent ikke lærere denne uken. Det frister veldig å dra hjem, men jeg må nesten bli her til jeg skal trene.

Da kan du komme hit å underholde meg.

Deal.

Skrevet

Mja, både og. Er eit veksande engasjement rundt denne saka, no som me har fått mannleg likestillingsministar. Det er me fråskilde fedre som er dei nye raudstrømpene, så ja, eg oppretta tråden for å sjå korleis stemninga var her på forumet mtp. saka. Og for å få ut litt krutt, sjølvsagt, er betente greier for alle involverte partar dette, så eg vona på ein konstruktiv dialog rundt emnet.

Har ikke fulgt noe med på saken. Visste ikke om den engang, men sikkert bra med engasjement.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...