Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg faant ut at etter jeg har betalt for gitaren har jeg nada med penger og får ikke mer på en eller to måneder. Sånn går det når man har alko-petter som venn :hrm:

Ikke min skyld at du ikke har penger til å leke med de store gutta

Når jeg blir 18 skal jeg ha jobben på bensinstasjonen i sentrum eller noe. Da kan jeg komme innom barnehagen din å leke^^,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mornings forum!

Kom på skulen i dag, berre for å finne ut at læraren var fråværande, grunna migrene. Hurra!

Me er då dømde til å jobbe med mappeoppgåva, noko eg helst ville gjort på biblioteket heime, men det er godt å vera lengst mogleg vekk frå dragen ei stund.

I helga bles eg eindel pengar på andeleg utvikling, opptil fleire hovdingar, på kunst og bøker. Dette har ikkje stogga meg frå sparing denne månaden heller. (Sidan folk er i gong med å opne seg angåande økonomien...)

Skrevet (endret)
Blir bra! Da skal vi drikke opp alle pengene dine også

Da kan vi jo begynne med å drikke opp pengene dine nå :D

Det klarer jeg fint selv :p

Tviler ikke.

Pc'en min holdt på å falle litt fra hverandre så jeg reparerte den med duct tape og nå fungerer plutselig batteriet som ikke har funket i det hele tatt i noen måneder nå. Duct tape er overpowered.

Endret av Aleksmy!
Gjest Slettet+6132
Skrevet
Jeg er ikke klar for skole i dag. Ei heller å trene. Fuck, det er ikke lenge siden jeg ryddet opp i huset etter lørdagens event.

Jeg er enda sliten etter helgens fyllekule og kontoen er noen tusen fattigere (hvor søren ble de pengene av?)

Skrevet
Jeg er ikke klar for skole i dag. Ei heller å trene. Fuck, det er ikke lenge siden jeg ryddet opp i huset etter lørdagens event.

Jeg er enda sliten etter helgens fyllekule og kontoen er noen tusen fattigere (hvor søren ble de pengene av?)

tips: ikke legg kortet i baren, da går det galt :p

Gjest Slettet+6132
Skrevet (endret)
tips: ikke legg kortet i baren, da går det galt :p

Jeg la ikke kortet i baren heller, tror jeg.

Endret av Slettet+6132
Skrevet

Jeg har ikke sovet siden klokka 17:00 i går. Var det dumt av meg å love en kompis å kjøre han til sykehuset klokka 11:00? Det er en halvtimes kjøretur unna.

Skrevet
Jeg har ikke sovet siden klokka 17:00 i går. Var det dumt av meg å love en kompis å kjøre han til sykehuset klokka 11:00? Det er en halvtimes kjøretur unna.

Hvis du er trøtt... så ja, da var det ganske dumt.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...