Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

#01: The Cranberries - Zombie

#02: Counting Crows - Mr. Jones

#03: Soundgarden - Black Hole Sun

#04: Aerosmith - Shut Up and Dance

#05: Suede - The Wild Ones

#06: U2 - Stay (Far away, so close!)

#07: Live - Selling The Drama

#08: Gun - Word Up

#09: Oasis - Whatever

#10: Sponge - Plowed

#11: Clawfinger - Nigger

#12: Weezer - Undone (The Sweater Song)

#13: Sonic Youth - Sugar Kane

#14: Alice in Chains - I Stay Away

#15: Urge Overkill - Positive Bleeding

#16: Guns 'n' Roses - You Could Be Mine

Bare godlåter! :D

Skrevet

Går i 9. trinn. jeg var visst den eneste i klassen som ikke hadde alle planene klare. Fælt som de stresser da. Skal ikke søke før om et år. Jeg har plenty med tid.

Skrevet
Går i 9. trinn. jeg var visst den eneste i klassen som ikke hadde alle planene klare. Fælt som de stresser da. Skal ikke søke før om et år. Jeg har plenty med tid.

Null stress :)

Skrevet

Vi hadde en runde på de greiene i klassen idag, og det var da makan til yrker folk hade sett seg ut. Både yrkesdykkere, fysioterapeuter, konditorer(?), omsorgarbeider, etc. Jeg mener, hvilke 14'åringer er det som vil bli fysioterapeut? Kompisen min har i årevis vært bestemt på å bli helikopterpilot. Han gjør meg stolt. hva har skjedd med ungdommen? Hvorfor vil ikke alle gutter bli politimann, brannmann, sin fars yrke eller pilot? Og hvorfor vil ikke alle jenter bli lege/dyrlege?

Skrevet

Har alltid vært misunnelig på de som klarte å sette seg mål om hva de ville bli i ung alder og har klart å gått etter det. Jeg klarte det iallefall ikke...just riding a long..

Skrevet

Er jo greit at folk skaffer seg et mål og går på det, det er jo bare ypperlig. Om de etter 10 år finner ut at de vil gjøre noe annet, så får de ta opp ny opplæring.

Tross alt, livet er en reise, ikke en destinasjon.

Skrevet (endret)

Jo, jeg syns bare det var rare yrker. Trodde de skulle bli meg, hva skal jeg si, generelle yrker. Trodde helelr det skulle blir sagt lege enn fysioterapeut.

Slimda. kan jeg putte den i signaturen min?

Endret av Skogsraa
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...