Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ehh.. Man får puste igjennom tøy da. ;)

Si det til alle de som er kvalt med ei pute.

Ja, greit, men nå siktet jeg til tøy av normal tykkelse og ikke puter/dyner. :p

Skrevet (endret)
Uenig. Eneste som irriterer meg er at det må to klikk for å komme til min egen profil.

To klikk? Er da ikke noe som er forandra der? Fra forsida har du jo link til egen profil. Forsida har jo aldri vært egen profil.

Endret av Herr Brun
Skrevet
Hva skjer med at noen ikke har noe navn på facebook? Kommenterer statusen min, så går det jo faen ikke å se hvem det er :p

Er bare facebook som er fuckd. Trykk på "x minutes ago" så kommer du til profilen (i alle fall på statusoppdateringer, vet ikke med kommentarer).

Det kommer tilbake snart uansett. Navnene altså.

Skrevet
Nai? Hva skal den gjøre :p ? Stjæle lunsjen min :!:?

Omublere trynet ditt?

Nei, aner ikke... Et eller annet...

Jeg sitter å lufter forslag å besøke folk fra forumet i sommer for å bli kjent med den virkelige personen bak avataren!

Eller kanskje jeg gjør det om to år, og lager dokumentar!

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet (endret)

Det har blitt en moteting å mislike nyheter vedrørende utseendet til Facebook.

Endret av Slettet-77do0b
Skrevet
Det har blitt en moteting å mislike nyheter vedrørende utseendet til Facebook.

Det jeg misliker har da for all del ingenting med utseendet å gjøre? Hvis det var meg du siktet til riktignok...

Skrevet

Eneste irriterende med FB nå for tiden er at designet er skifta ut - nok en gang, og at feeds er maks fucked.

Sånn bortsett fra det, tok det ikke lang tid å vende seg til.

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet (endret)

@Larsemão: Jeg siktet ikke til noen spesifikt.

edit: Men samtidig så siktet jeg til majoriteten av Facebookbrukerene.

Endret av Slettet-77do0b
Skrevet

Jeg likte det at jeg klarte å fikse utseendet på det forrige sånn at det fikk utseendet på det før der igjen, men det nytter selvfølgelig ikke nå. Uansett, det at jeg får slengt feeds fra i sted, tidligere i dag, i går og i forgårs om hverandre i tide og utide, er det mest irriterende.

Skrevet

Ekkel smak i munnen etter en smeltetablett med banansmak lå på tungen litt for lenge, og ble glemt og skylt ned med en sær juice som smaker dårlig vin blandet med smør.

Skrevet
Ekkel smak i munnen etter en smeltetablett med banansmak lå på tungen litt for lenge, og ble glemt og skylt ned med en sær juice som smaker dårlig vin blandet med smør.

Øsj, hørtes ikke godt ut...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...