WheelMan Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Uenig. Eneste som irriterer meg er at det må to klikk for å komme til min egen profil.
KKake Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Ehh.. Man får puste igjennom tøy da. Si det til alle de som er kvalt med ei pute. Ja, greit, men nå siktet jeg til tøy av normal tykkelse og ikke puter/dyner.
Sameboe Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 HAI GUISE! Hei Mikkelpusen! Pørr pørr! Snart blirre jeger av meg! Scary! Nye facebook er ikke fin.. Synes den var helt grei jeg.
Herr Brun Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 (endret) Uenig. Eneste som irriterer meg er at det må to klikk for å komme til min egen profil. To klikk? Er da ikke noe som er forandra der? Fra forsida har du jo link til egen profil. Forsida har jo aldri vært egen profil. Endret 8. februar 2010 av Herr Brun
Sameboe Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Jeg skal gluggskyte rev Da tar reven igjen en vakker dag!
Mikkel™ Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Nai? Hva skal den gjøre ? Stjæle lunsjen min :!:?
Larsemão Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Hva skjer med at noen ikke har noe navn på facebook? Kommenterer statusen min, så går det jo faen ikke å se hvem det er
Herr Brun Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Hva skjer med at noen ikke har noe navn på facebook? Kommenterer statusen min, så går det jo faen ikke å se hvem det er Er bare facebook som er fuckd. Trykk på "x minutes ago" så kommer du til profilen (i alle fall på statusoppdateringer, vet ikke med kommentarer). Det kommer tilbake snart uansett. Navnene altså.
Sameboe Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Nai? Hva skal den gjøre ? Stjæle lunsjen min :!:? Omublere trynet ditt? Nei, aner ikke... Et eller annet... Jeg sitter å lufter forslag å besøke folk fra forumet i sommer for å bli kjent med den virkelige personen bak avataren! Eller kanskje jeg gjør det om to år, og lager dokumentar!
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 (endret) Det har blitt en moteting å mislike nyheter vedrørende utseendet til Facebook. Endret 8. februar 2010 av Slettet-77do0b
Larsemão Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Det har blitt en moteting å mislike nyheter vedrørende utseendet til Facebook. Det jeg misliker har da for all del ingenting med utseendet å gjøre? Hvis det var meg du siktet til riktignok...
Datasmurf Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Eneste irriterende med FB nå for tiden er at designet er skifta ut - nok en gang, og at feeds er maks fucked. Sånn bortsett fra det, tok det ikke lang tid å vende seg til.
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 (endret) @Larsemão: Jeg siktet ikke til noen spesifikt. edit: Men samtidig så siktet jeg til majoriteten av Facebookbrukerene. Endret 8. februar 2010 av Slettet-77do0b
Sidious Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Jeg liker det nye utseendet til Facebook. Folk klager bestandig, men etter ei drøy uke har folk vent seg til det. Sånn er det bare.
Datasmurf Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Jeg likte det at jeg klarte å fikse utseendet på det forrige sånn at det fikk utseendet på det før der igjen, men det nytter selvfølgelig ikke nå. Uansett, det at jeg får slengt feeds fra i sted, tidligere i dag, i går og i forgårs om hverandre i tide og utide, er det mest irriterende.
Datasmurf Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Ekkel smak i munnen etter en smeltetablett med banansmak lå på tungen litt for lenge, og ble glemt og skylt ned med en sær juice som smaker dårlig vin blandet med smør.
Sameboe Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Ekkel smak i munnen etter en smeltetablett med banansmak lå på tungen litt for lenge, og ble glemt og skylt ned med en sær juice som smaker dårlig vin blandet med smør. Øsj, hørtes ikke godt ut...
Anbefalte innlegg