Datasmurf Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Jeg er sliten Tar på å ligge på sofaen inntullet i et teppe og glo på Bones
Eplefe Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Ludvig XIV er den kongen som har regjert lengst igjennom historien, med sine 72 år. Det var hverken sønnen eller sønnesønnen som tok over etter ham, men oldebarnet hans.
CypheroN Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 I går var det tre år siden jeg registrerte meg.
Sameboe Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 I går var det tre år siden jeg registrerte meg. Grattis! Du begynner å dra på forumårene nå.
kanin333 Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Hmm.. hva skal man gjøre i 2 timer? Har rensa bur og dusja, og nå sitter jeg her og stirrer. Hm, over 2 år på forumet. Synd pappa har rundt 5 år eller noe da..
Eplefe Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Surt å være sønn da.. Eneste du kan gjøre med livet ditt er å vente på at fattern skal daue, og så gjør han det ikke.
j-- Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 (endret) Kanin33: Hør på musikk, se på South Park, støvsug litt, rydd under senga? Puslespill? Se om du fortsatt kan stå på hodet i senga? edit: Jeg har ny gassmaske, hundre ganger mer creepy enn den forrige. Skal fikse bilde i rpp nuh Endret 6. februar 2010 av clvñ
b-real Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Hmm.. hva skal man gjøre i 2 timer? Har rensa bur og dusja, og nå sitter jeg her og stirrer. Hm, over 2 år på forumet. Synd pappa har rundt 5 år eller noe da.. Pappa? Er faren din her? edit: Jeg har ny gassmaske, hundre ganger mer creepy enn den forrige. Skal fikse bilde i rpp nuh Hvor har fasenasjonen for gassmasker kommet ifra?
CypheroN Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Hmm.. hva skal man gjøre i 2 timer? Har rensa bur og dusja, og nå sitter jeg her og stirrer.Hm, over 2 år på forumet. Synd pappa har rundt 5 år eller noe da.. *Begynn på en TV-serie*Se på noe morsomt på youtube *Tren *Spill *Møt noen *Fiks noe fancy mat/drikke *Chatt/diskutere/forum *Sett på en film *Ta et boblebad
j-- Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 edit: Jeg har ny gassmaske, hundre ganger mer creepy enn den forrige. Skal fikse bilde i rpp nuh Hvor har fasenasjonen for gassmasker kommet ifra? Jeg veit ikke. Har vel egentlig direkte ingen fascinasjon for de, annet enn at de er stilige. Denne er fra 1939, og er rusten og skitten. Som plukket ut fra en postapokalyptisk film.
kanin333 Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Kanin33: Hør på musikk, se på South Park, støvsug litt, rydd under senga? Puslespill? Se om du fortsatt kan stå på hodet i senga? Hmm.. tror det blir tv-titting istedet. Pappa? Er faren din her? Ja, men han loker bare med videokamera og bilder.. Heldigvis.
b-real Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Jeg veit ikke. Har vel egentlig direkte ingen fascinasjon for de, annet enn at de er stilige. Denne er fra 1939, og er rusten og skitten. Som plukket ut fra en postapokalyptisk film.Jau, gassmasker er ganske nice egentlig. Dog jeg fikk litt nok etter forsvaret og den helvetets ta på&ta av treningen. Kjenner jeg reagerer instinktivt enda når noen sier gass Kanin33: Hør på musikk, se på South Park, støvsug litt, rydd under senga? Puslespill? Se om du fortsatt kan stå på hodet i senga?Hmm.. tror det blir tv-titting istedet.Pappa? Er faren din her? Ja, men han loker bare med videokamera og bilder.. Heldigvis.Du dropper oss til fordel for TV? Jeg er dypt rystet.Hva har verden kommet til når TV taper til oss? 10kr dusør til den som finner brukeren til faren til kanin33 det var en spøk...
Sondre Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Apropos gass, hvorfor heter det gasspedal? Er det fordi den antenner gassen i bensinen og skaper bevegelse elns?
Petter Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Jeg veit ivertfall at gassen på Scooteren jeg kjørte idag var hard.
b-real Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Apropos gass, hvorfor heter det gasspedal? Er det fordi den antenner gassen i bensinen og skaper bevegelse elns? http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...=n&renset=j gass m1 (ordet ble laget av den belgiske fysikeren og kjemikeren J.B. van Helmont, 1580—1644, etter gr khaos i bet. 'luft'; i bet. 4 etter eng. gas, fork. for gasoline 'bensin') 1 luftformig stoff uten bestemt form el. volum der molekylene kan bevege seg fritt luft består av en blanding av g-er / g-er og væsker 2 brennbart luftformig stoff som bl a blir brukt til å skaffe lys og varme fyre med g- 3 kjemisk stridsvåpen giftg-, sennepsg-, stridsg-, tåreg- 4 bensingass som drivstoff for forbrenningsmotor gi g- / gasspedal trå på g-en
Aleks Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Jeg veit ivertfall at gassen på Scooteren jeg kjørte idag var hard. Fiksa startsnora? Kjøpt ny scooter?
Anbefalte innlegg