Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Biler er noe herk. Er glad jeg tar kollektivtransport.

Kollektivtransport er et godt konsept, problemet er at man kan aldri vite om bussen/toget kommer til tide, da dette av en eller annen grunn ikke er så viktig i Norge som andre steder.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen som har det -.- Er så heldig at jeg skal ha naturfag nå, og har bare brødskiver med salami og agurk til lunsj :(
Fordelen med å ha jobb med egenfinansiert kantine. ;)
Som rullestolbruker mener jeg jeg har grunnlag for å si at egen transport / bil er bedre.
Langt ifra. :p
High five!

Kollektivtransport er et godt konsept, problemet er at man kan aldri vite om bussen/toget kommer til tide, da dette av en eller annen grunn ikke er så viktig i Norge som andre steder.
Jeg bor på Nesodden og tar buss/båt til Oslo, og trikk/sykkel derifra. Bussene og båtene har så og si 99.99% oppmøtetid, mens trikken har en tendens til å ikke fungere eller kjøre akkurat idet båten legger i kai.
Skrevet

Kollektivtransporttilbudet her jeg bor er så som så, men siden jeg er en svoren beskytter av miljøet og dessuten dødsredd (bokstavelig talt) for trafikk og ansvar, trives jeg med det.

Ellers har jeg bare ei 120-seng, så det blir litt dårlig plass med både meg og gitaren. Jeg har ei ukulele liggende, da. Også en kazoo.

Skrevet
Ellers har jeg bare ei 120-seng, så det blir litt dårlig plass med både meg og gitaren. Jeg har ei ukulele liggende, da. Også en kazoo.

Det som ikke går i bredden stables i høyden. ^^ Ukulele høres så kult ut, jeg burde skaffe meg det. Er det vanskelig å spille på?

Skrevet

:wallbash: Kollektivtransport

Jeg bor ved Norges mest trafikkerte toglinje (tror jeg) dvs Asker - Lillestrøm. Det er OFTE den har kommet forsent denne vinteren (2 ganger i uken ca.). Elendig faenskap.

Skrevet

Hvis jeg skulle kjørt kollektivt hadde jeg hatt muligheten til å reise på butikken klokka 11 om dagen å hjem igjen rundt 18.30 på kvelden så det er uaktuelt når det er 1 mil reiseavstand.

Skrevet
:wallbash: Kollektivtransport

Jeg bor ved Norges mest trafikkerte toglinje (tror jeg) dvs Asker - Lillestrøm. Det er OFTE den har kommet forsent denne vinteren (2 ganger i uken ca.). Elendig faenskap.

To ganger i uka, ja. HADDE DET BARE VÆRT SÅ VEL HER. Jeg blir mer overraska når toget er tidsnok enn når det er forsinka. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...