Balli Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Biler er noe herk. Er glad jeg tar kollektivtransport. Kollektivtransport er et godt konsept, problemet er at man kan aldri vite om bussen/toget kommer til tide, da dette av en eller annen grunn ikke er så viktig i Norge som andre steder.
Slimda Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Noen som har det -.- Er så heldig at jeg skal ha naturfag nå, og har bare brødskiver med salami og agurk til lunsj Fordelen med å ha jobb med egenfinansiert kantine. Som rullestolbruker mener jeg jeg har grunnlag for å si at egen transport / bil er bedre.Langt ifra. High five! Kollektivtransport er et godt konsept, problemet er at man kan aldri vite om bussen/toget kommer til tide, da dette av en eller annen grunn ikke er så viktig i Norge som andre steder.Jeg bor på Nesodden og tar buss/båt til Oslo, og trikk/sykkel derifra. Bussene og båtene har så og si 99.99% oppmøtetid, mens trikken har en tendens til å ikke fungere eller kjøre akkurat idet båten legger i kai.
NikkaYoichi Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 hmm? mpd:Phttp://en.wikipedia.org/wiki/Dissociative_identity_disorder
Lemon Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Kollektivtransporttilbudet her jeg bor er så som så, men siden jeg er en svoren beskytter av miljøet og dessuten dødsredd (bokstavelig talt) for trafikk og ansvar, trives jeg med det. Ellers har jeg bare ei 120-seng, så det blir litt dårlig plass med både meg og gitaren. Jeg har ei ukulele liggende, da. Også en kazoo.
Eplefe Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Nå kom rørleggermannen! Hurra! Med litt flaks kan jeg ta bussen til stavanger i 14-tiden!
NikkaYoichi Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Ellers har jeg bare ei 120-seng, så det blir litt dårlig plass med både meg og gitaren. Jeg har ei ukulele liggende, da. Også en kazoo. Det som ikke går i bredden stables i høyden. ^^ Ukulele høres så kult ut, jeg burde skaffe meg det. Er det vanskelig å spille på?
Lemon Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Langt ifra! Litt andre akkorder, men det er en vanesak.
NikkaYoichi Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Hmm. Så spørs det bare hvilken nytte jeg har av å lære meg enda et instrument halvveis.
Mchansern Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Kollektivtransport Jeg bor ved Norges mest trafikkerte toglinje (tror jeg) dvs Asker - Lillestrøm. Det er OFTE den har kommet forsent denne vinteren (2 ganger i uken ca.). Elendig faenskap.
Petter Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Hvis jeg skulle kjørt kollektivt hadde jeg hatt muligheten til å reise på butikken klokka 11 om dagen å hjem igjen rundt 18.30 på kvelden så det er uaktuelt når det er 1 mil reiseavstand.
Niqābninja Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Kollektivtransport Jeg bor ved Norges mest trafikkerte toglinje (tror jeg) dvs Asker - Lillestrøm. Det er OFTE den har kommet forsent denne vinteren (2 ganger i uken ca.). Elendig faenskap. To ganger i uka, ja. HADDE DET BARE VÆRT SÅ VEL HER. Jeg blir mer overraska når toget er tidsnok enn når det er forsinka.
Mephistopheles Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Er mest litt rørt av at Eplefe tek turen over fjorden for å gje meg kosen ho har lova meg... Dette skal feirast!
Petter Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 hva er det forumtrollene skal i helgen da ? E-76 konsert og på heia
Slimda Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Er det bare jeg som rutter rundt med kingsize vannseng for tiden eller? Digg med varm seng en kald vinterdag.
Anbefalte innlegg