Skogsraa Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 En måtte visst ha flere anfall for å få diagnosen epilepsi. Dette er mitt første og sannsynlig eneste. Dog kan det ha vært et epileptisk anfall, men det vet jeg ikke før om 1-2 måneder. Da skal jeg ta en ny undersøkelse.
Perrern Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 Nei så jævlig http://www.nettavisen.no/nyheter/article2821037.ece 36-åringen fra Sarpsborg er igjen anmeldt for ulovlig bilkjøring etter at han kjørte av veien i Ullerøy på vei til sin egen rettssak – der han blant annet er tiltalt for kjøring uten førerkort. Grise eid
Slurpee Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 Hvorfor må lappen koste så JÆVLA mye? har ikke råd til å ta den >_< dumme lærlinglønn..
medlem-173043 Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 Torsdagen i forrige uke fikk jeg et slags anfall ved frokostbordet. Besvimte og falt i gulvet. Der ble jeg liggende i 1-2 minutter ristende med hvitt tryne. Var på sykehuset hele dagen. Fredagen var jeg på skolen, men var konstant trøtt og hadde hodepine. Dette fortsatte gjennom helgen, men jeg gikk på skolen mandag fordi. Da jeg kom hjem la jeg meg ned og sov noen timer. Da sa mutter'n at jeg skulle være hjemme tirsdagen. Jeg sovnet 22:00 mandag og ble vekkt 10:00 tirsdag av at mamma hadde ordnet time hos legen, så jeg måtte stå opp. Der fikk jeg høre at jeg antakeligvis hadde fått en hjernerystelse. Jeg hadde slått hodet i ei stor blomsterpotte da jeg falt. Blomsterpotta knuste. Damn, det minner meg om da en kompis sov over hos meg, han lå på en madrass intil senga mi, på gulvet. plutselig våkner jeg av noe dunking i skapet, så snur jeg meg ned mot han. der ligger han med helt vidåpne øyner og rister, og han rista veldig. jeg skvetter til og tør ikke se på ( ) plutselig stopper det, og han sover like fint. men han har vondt i hodet når han våkner og må hjem
Eplefe Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 Hvorfor må lappen koste så JÆVLA mye? har ikke råd til å ta den >_<dumme lærlinglønn.. 11k i måneden! \o/
Balli Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 Hvorfor må lappen koste så JÆVLA mye? har ikke råd til å ta den >_<dumme lærlinglønn.. 11k i måneden! \o/ i want that ! 4k-5k i måneden her >_>
Sondre Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 Bare jeg som ser ironien på http://www.ikt-norge.no/?
Eplefe Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 i want that ! 4k-5k i måneden her >_>Nå går jeg fulltid på skolen og jobber 50% i tillegg. Hvis du vil i praksis jobbe 150% kan du sikkert ta over i noen uker mens jeg sover.
Latias Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 Bare jeg som ser ironien på http://www.ikt-norge.no/? Haha. :!:
Bytex Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 "Et ubehandlet unntak ble generert i løpet av utførelsen av gjeldende webforespørsel. Informasjon om opprinnelse og plassering for unntaket kan hentes ved hjelp av stakksporingen for unntak nedenfor." Fantastisk oversetning fra engelsk.
b-real Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 Se filmen hos Youtube Jeg bare ELSKER oppbyggingen til denne sangen her *få ståtiss*
Balli Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 i want that ! 4k-5k i måneden her >_>Nå går jeg fulltid på skolen og jobber 50% i tillegg. Hvis du vil i praksis jobbe 150% kan du sikkert ta over i noen uker mens jeg sover. type jobb er dette ?
Eplefe Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 type jobb er dette ?16-20, vaske sykehusets bedriftsbarnehage. Mhm, mhm. Sjefen er ålreit, lønnen er ålreit og jobben er ålreit.
Balli Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 (endret) hørtes slækt ut *edit* er dette hver dag ? Endret 3. februar 2010 av alexbalibander
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 Argh. Etter hypen i forbindelse med lanseringen av Mass Effect 2, bestemte jeg meg for omsider å prøve første spillet... Nå har jeg store vansker med å løsrive meg fra spillet
Eplefe Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 (endret) Vel, nei. Det er en rimelig stor barnehage. Og jeg skal vaske en hel etasje på de fire timene. Men nå kjenner jeg barnehagen såpass godt og har så gode rutiner at jeg stort sett er ferdig før åtte. Edit: Ja, jeg jobber mandag-fredag. Endret 3. februar 2010 av Eplefe
Balli Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 hørtes mye ut selv om jeg hadde blitt glad for å hatt slik jobb selv,(altså ikke akkurat vask men man-fre 16-20/21/22) da fritiden min bare brukes til surr uansett
L4r5 Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 A blonde and a lawyer are seated next to each other on a flight from Los Angeles to New York. The lawyer asks if she would like to play a fun game. The blonde, tired, just wants to take a nap, so she politely declines and rolls over to the window to catch a few winks. The lawyer persists and explains that the game is easy and a lot of fun. He says, "I ask you a question, and if you don't know the answer, you pay me five dollars, and vice versa." Again, she declines and tries to get some sleep. The lawyer, now agitated, says, "Okay, if you don't know the answer, you pay me $5, and if I don't know the answer, I will pay you $500." This catches the blonde's attention and, figuring there will be no end to this torment, agrees to the game. The lawyer asks the first question: "What's the distance from the earth to the moon?" The blonde doesn't say a word, reaches into her purse, pulls out a $5.00 bill, and hands it to the lawyer. "Okay," says the lawyer, "your turn." She asks, "What goes up a hill with three legs and comes down with four legs?" The lawyer, puzzled, takes out his laptop computer and searches all his references ... no answer. He taps into the air phone with his modem and searches the Internet and the Library of Congress ... no answer. Frustrated, he sends e-mails to all his friends and coworkers but to no avail. After an hour, he wakes the blonde and hands her $500. The blonde thanks him and turns back to get some more sleep. The lawyer, who is more than a little miffed, stirs the blonde and asks, "Well, what's the answer?" Without a word, the blonde reaches into her purse, hands the lawyer $5, and goes back to sleep.
Anbefalte innlegg