Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg misliker media-bildet av Mira Craig, og jeg har ingenting til overs for musikken hun spytter ut, men dama ser flott ut, og jeg har ikke snøring hvordan hun er i privaten.

Skrevet

Men nok om Mira!

La os snakke om burgere, tomater eller annet dere bruker å snakke om her.

Sameboe: Flott! Kom deg hjem! Bor i alta for tiden! Hva skjer, har du to kontoer?

Skrevet
Sameboe: Hvor i Finnmark er hjem? :p

Mikkel: haha! Hvilken bil er det?

Standard Mira sang: Work for me! Bjeff bjeff! Work for me, i want you to work for bjeff bjeff me! ... Satan som jeg hater det mennesket.

Mikkel kjører Mazda 323 1.5 Aka

post-131886-1265033723_thumb.jpg

Skrevet
Jeg misliker media-bildet av Mira Craig, og jeg har ingenting til overs for musikken hun spytter ut, men dama ser flott ut, og jeg har ikke snøring hvordan hun er i privaten.

Ditto. Hun er grisedigg, men kan ikke synge. Og så mister jeg mye respekt for henne når hun går ut og uttaler seg om kreft og sykemeldinger og gud vet hva i media.

Skrevet
HAha! Det er jo en kanonmorsom bil! :D

Hadde en VW Golf 84 mod som min første bil, savner den enda!

Skrotkjelken by name, Skrotkjelken by everything. bannalåsen på førersida hadde spekt.. IGJEN! vet ikke hvor mange ganger jeg har klina på de-icer og låsolje der nå :ph34r:. Får demontere hele døra innvendig og kline på litt mer isolasjon tror jeg...

Skrevet
Bruker du bil Mikkel? Trodde du holdt deg til ski.

Går da fan ikke på ski midt i byen :ermm:

Det er da vel ingen umulighet? Men det er vel mest barn som gjør det.

Og gamle.

Skrevet
Ditto. Hun er grisedigg, men kan ikke synge. Og så mister jeg mye respekt for henne når hun går ut og uttaler seg om kreft og sykemeldinger og gud vet hva i media.
Media er media, de elsker å lage furore. Jeg har ingen problemer med å forestille meg at det hun sa er korrekt, hvis man bruker litt journalistisk vridning.

Og de som er blodharry
Jeg kjente noen som kjørte gjennom byen med snøscooter.
Skrevet
Og de som er blodharry

Jammen jeg har ikke ski :( og jeg bor ikke i byten

Og de som er blodharry
Jeg kjente noen som kjørte gjennom byen med snøscooter.

:love:

Skrevet (endret)

Det som er med media er at de lager historien på forhånd, så ringer de f.eks. Mira og spør om hennes mening om emnet, det svarer hun kanskje "Det er jeg enig i" og legger på. Da har de nok til en 2-siders i dagbladet neste lørdag.

Det er derfor man alltid ser "Tone Damli fordømmer nakenbilder!!!!!!" med krigstyper i se&hør. Da har en journalist vært på nakenprat, funnet et par nudebilder i kjendisforumet, ringt Tone og spurt hva hun synes om at det ligger nakenbilder på nett av henne. Da svarte hun sikkert "Det liker jeg ikke". Dermed kom overskrifta og artikkelen. Det er ikke sånn at kjendiser ringer media om sånne idiotting, det er media som kontakter dem og spør om deres mening, så puttes det bare inn i artikkelen som allerede er skrevet.

Endret av Bytex
Skrevet

"Hva synes du om at det ligger nakenbilder ute av deg, Tone Damli Aaberge?"

-Nei, det syns i ikkje noke om! (Med samme stemmen som hun bruker når hun er Heather.)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...