Ferchie Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Hehehe for noe svineri! Eplefe: takk takk! Ja begynner å bli en stund siden. Hvordan går det?
WheelMan Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Jeg var full, jeg husker ikke hva de er laget av. Men det er kun Gilde som lager de, og de kommer i to-pakninger. De er 10x mer saftige og episk gode. *vinke til Zeromac*
Sameboe Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Hei folkens. *vinke* Hei hei! Jeg var full, jeg husker ikke hva de er laget av. Men det er kun Gilde som lager de, og de kommer i to-pakninger. De er 10x mer saftige og episk gode. *vinke til Zeromac* Du var full på skolen?
Ferchie Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 better than sex. Noe kun en jomfru ville finne på å påstå. Drygt! :O
WheelMan Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 better than sex.Noe kun en jomfru ville finne på å påstå. Agreed. Sjekk dog post-tidspunktet mitt. I win.
Eplefe Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 (endret) Hehehe for noe svineri! Eplefe: takk takk! Ja begynner å bli en stund siden. Hvordan går det? Går greit, er latterlig stress med skole fra 0810-* og så jobb fra 16-20. I dag sluttet jeg etter lunsj, så da er jeg fornøyd, og i morgen begynner jeg sent. Da er det bare torsdag denne uken som er skikkelig kjip (skole 0810-1535 + jobb). Opp senest 6 blir det uansett. Med deg da? Endret 1. februar 2010 av Eplefe
Ferchie Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Går bra, er som deg; Veldig stressa om dagen. Krevende jobb, barn på vei osv. Mye som skal på plass innen den kommer!
Eplefe Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Ja, dere har litt å gjøre på, for å si det sånn. Skal ha møblementet på plass, plass til møblementet på plass, og gjerne resten av tingene på stell, som flasker og smokker og tepper og dynetrekk og gudene vet hva.
Flabba Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 (endret) FLABBA! *klem klem* Jaa! Når kommer den? den kommer sikkert til å bli drit søt! GUD jeg elsker baby'r! *klemme* Endret 1. februar 2010 av Flabba
Ferchie Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Kommer i Juli. Skal på ultralyd om et par uker, så til Oslo å ta 3D ultralyd. Akkurat nå håper jeg bare n00ben er frisk!
Nie Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Gratulerer ferchie, mye å glede deg til, det er sikkert. ^^,
Flabba Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Kommer i Juli. Skal på ultralyd om et par uker, så til Oslo å ta 3D ultralyd. Akkurat nå håper jeg bare n00ben er frisk! aaaw så spennende! Vet dere om det er gutt eller jente enda? Det er den helt sikkert! Jeg skal å besøke 2 babyer i helga... kommer til å kidnappe en av dem
Ferchie Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Takk Nie! Har ikke du barn også? Flabba: Jo, emn man vet aldri! Nerver i høyspenn! Vet ikke om det er gutt eller jente enda.
Flabba Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Takk Nie! Har ikke du barn også? Flabba: Jo, emn man vet aldri! Nerver i høyspenn! Vet ikke om det er gutt eller jente enda. Uff det skjønner jeg godt. Men så veldig spennende!
Deadringer Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Sjekk dog post-tidspunktet mitt. I win. Utvilsomt nice.
Sameboe Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 God formiddag. Hva driver folket med? Venter på at jeg kan dra hjem. Der?
Anbefalte innlegg