Campin Carl Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 *spamme sms fra telenor.no siden man fortsatt har 23 gratis sms igjen denne måneden*
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 De prøvde å reklamere noe sånt tilbud til meg også. Fast beløp og få en masse sms-er gratis. Problemet var bare at fastbeløpet var større enn regningen til vanlig ble, så måtte kutte det ut. Med en gjennomsnittlig telefonregning på 80,- i måneden taper jeg bare på ekstrafunksjoner.
Tunky Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Du burde jo ha Tele2 Sheriff, da. Da betaler du ingenting for første 170 du bruker.
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Det er telenor Fri Familie som gjør at jeg ikke bruker mer. Dersom jeg hadde byttet abonnement, så mistenker jeg også at jeg hadde kommet til å brukt en god del mer.
Petter Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Kan si det ble noen øl i helgabilde Det var koslig^^ Kom oss trygt hjem btw. nice
Deadringer Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Med en gjennomsnittlig telefonregning på 80,- i måneden taper jeg bare på ekstrafunksjoner. 80kr? Hoi, mine er alt fra 700 til 1000kr.
Skogsraa Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Den høyeste telefonregninga jeg har hatt var på 36 kroner.
Madebyme Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Er ny i denne kafè'en, men ser det er snakk om mobilregninger her, så jeg kan vell slenge meg på ved å si at, DjuiceControl, er et ganske greit abennomang. Med tanke på at det er en fastpris i måneden, og skal du da ringe for mer, må du kjøpe kontaktkort -> på den måten han du oversikt på hvor mye du bruker, og tenker litt ekstra over det, _før_ du ringer bare for å jatte med noen! Hehe.
Campin Carl Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Jeg har et eller annet telenor greier, og jeg har endt opp med og få 30 gratis sms fra nettet hver måned, og nå er vel er første gangen på flere måneder at jeg bruker de Jeg bruker telefonen min veldig lite
Herr Brun Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Er ny i denne kafè'en, men ser det er snakk om mobilregninger her, så jeg kan vell slenge meg på ved å si at, DjuiceControl, er et ganske greit abennomang. Med tanke på at det er en fastpris i måneden, og skal du da ringe for mer, må du kjøpe kontaktkort -> på den måten han du oversikt på hvor mye du bruker, og tenker litt ekstra over det, _før_ du ringer bare for å jatte med noen! Hehe. Joda, men det er svindyrt å ringe og sende sms sammenligna med billigoperatørene. Djuice Control er i mine øyne for foreldre som gir unga 200 kroner i måneden å ringe for, og sier at de må betale resten selv. For alle andre finnes det bedre alternativer.
Deadringer Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 (endret) abennomang. Holyfuck, det var en ganske heftig leif. Abonnement dude, abonnement. Endret 31. januar 2010 av Nyhus
Madebyme Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Joda, men det er svindyrt å ringe og sende sms sammenligna med billigoperatørene. Djuice Control er i mine øyne for foreldre som gir unga 200 kroner i måneden å ringe for, og sier at de må betale resten selv. For alle andre finnes det bedre alternativer. Det kan nok sees på det på den måten, men det er også en fin måte å få deg selv til å tenke litt over. Jeg og samboeren min har frifamilie, og når det kommer til venner, så trenger man ikke ringe rundt å prate i flere timer, jeg gjør ihvertfall ikke det. Jeg blir nok å bytte abennomang lengre ut i fremtiden, men jeg bruker ikke mobilen min så mye, så på den måten taper ikke jeg særlig mye heller. Man betaler jo 200kr i måneden, får 200kr i måneden, vinnvinn, de pengene forsvinner jo ikke om du ikke bruker dem opp
Gjest Slettet+5132 Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Joda, men det er svindyrt å ringe og sende sms sammenligna med billigoperatørene. +1 Tar jo ikke lang tid å bruke opp de 200kr når prisen per min er ca 1,50kr pr min og sms er ikke så billig at det gjør noe heller.
Deadringer Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 abennomang And he strikes out again. Abonnement dude, abonnement.
Nopros Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Jeg har Djuice Nonstop hvor jeg mamma betaler 300 i måneden. Har ubegrenset med sms og det trenger jeg ettersom jeg sender rundt 4-5k sms i måneden.
Tunky Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 (endret) Huff. Jeg er usikker på hva jeg skal velge av fag neste år. Jeg skal ta realfag, men hvilke og hvor mange? Fysikk og matte er klart. Jeg tenker også kjemi. Kanskje jeg skal ta biologi også. Kjøre på med alle 4. Men jeg vet virkelig ikke. Har jeg bruk for alle fire annet enn ekstrapoeng? Holy fuck?! 4-5000 SMS i måneden? Jeg skjønner ikke det er mulig. Sender du maaaaasse kjede-SMSer eller? Endret 31. januar 2010 av Knewt
Herr Brun Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 4-5k i måneden? Det er 6.25 i timen, det. I gjennomsnitt. FUCK
Skogsraa Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Jeg har Onecall. Snakker omtrent 10-15 min på telefonen i måneden og sender 3-6 meldinger i uka.
Anbefalte innlegg