Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Grin, da.

:cry:

Til de som vil ha sax-solo: Sjekk ut Another Day med Dream Theater.

Eller hvis du vil ha mer virtuøs sax-spilling: Hva som helst av Michael Brecker. :love:

Endret av Herr Brun
Skrevet
Kan jeg få høre saksofonsoloen i Romeo and Juliet, jeg blir utålmodig! :mad:

Bwaaaaah. Finner'n ikke. Sender deg en PM hvis lykken snur.

Skrevet

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Aww :love:

Skrevet (endret)

JEG TROR JEG HAR DEN!!! Starten er i hvertfall riktig. Jeg veit ikke hvor imponerende den er rent teknisk iom. at jeg ikke har noen som helst kunnskap om det, men for alle som har et forhold til Romeo and Juliet, treffer den rett i hjertet altså.

Soloen starter etter seks og et halvt minutt eller noe sånt, men spillet i starten er essensielt. Verdt å lytte gjennom hele sangen. Og det var den riktige, hører jeg. :fun:

Endret av Lemon
Skrevet
Grin, da.

:cry:

Til de som vil ha sax-solo: Sjekk ut Another Day med Dream Theater.

Eller hvis du vil ha mer virtuøs sax-spilling: Hva som helst av Michael Brecker. :love:

HVORFOR sax solo? gitar er så ekstremt mye kulere :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...