Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg føler meg svært vonbroten akkurat nå.

Har tatt kinnskjegget. For første gang på flere år. Hver gang jeg har barbert meg, har det alltid vært igjen en centimeter kinnskjegg. Nå tok jeg alt.

Jeg har også fjernet alle armbandene mine. To av dem hadde vært der siden 2005. Jeg har ikke sett nederste del av underarmene mine på noen år, fordi de har vært dekt av armband. Dette føles helt jævlig.

Skrevet

halla

jeg er keen på at du skal kinulle meg

kan du komme nåp?

koselig med fulle jenter :fun:

Drunk sex. Go for it. :D

Men da er det en liten sjanse for at hun aldri kommer til å snakke til deg igjen. :p

Skrevet
Jeg føler meg svært vonbroten akkurat nå.

Har tatt kinnskjegget. For første gang på flere år. Hver gang jeg har barbert meg, har det alltid vært igjen en centimeter kinnskjegg. Nå tok jeg alt.

Jeg har også fjernet alle armbandene mine. To av dem hadde vært der siden 2005. Jeg har ikke sett nederste del av underarmene mine på noen år, fordi de har vært dekt av armband. Dette føles helt jævlig.

Trengte du å fjerne begge deler samtidig?

Skrevet
gammel eks for 2-3 år siden, nei takk :p
Siden det er en eks så kan du jo bare tenke på alle grunnene det var for at det ble slutt og så "straffeknulle" hu så hardt du kan. Sinnasex funker det også.
Gjest Slettet+5132
Skrevet

Det burde vel du vite, du som har vært sammen med henne. :p

Skrevet (endret)

Risikoen for at hun har ombestemt seg før du kommer / bare troller med deg er også stor.

EDIT: Anfall har et godt poeng. Mitt er relarter til samme tema.

Endret av WheelMan
Gjest Slettet+5132
Skrevet
:ohmy: Skal ikke du vente til du er gift?
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...