Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Noen med Get som kan sjekke om BBC HD funker der?

Har ikke den kanalen, men kan sjekke Discovery HD om det hjelper deg noe? :)

Har ikke Discovery HD :( Fant ut at BBC Entertainment viser samme program, så var ikke noe stress :)

Thanks anyway ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Greier liksom ikke å se for meg deg grine :hmm:

Gråt ikke, men var veldig rørende, vis skal se nr 5 i morgen så du får nok se meg i følses mode da også

Skrevet

Gråt ikke, men var veldig rørende, vis skal se nr 5 i morgen så du får nok se meg i følses mode da også

Du kommer nok til å hate meg for dette, men jeg har ikke sett alle Star Wars filmene. Og har heller ikke oversikt over hvilke av de jeg har sett bortsett fra A New Hope. Tror jeg har sett 2 eller 3 av dem.

Skrevet

Du kommer nok til å hate meg for dette, men jeg har ikke sett alle Star Wars filmene. Og har heller ikke oversikt over hvilke av de jeg har sett bortsett fra A New Hope. Tror jeg har sett 2 eller 3 av dem.

Det er helt greit, hvis du veit at du har sett 4 fordi da kan vi se 5 i morgen

Skrevet (endret)

Aner ikke, sett de over ganske spredt tidsrom også har vel glemt mesteparten av de. Husker at A New Hope var bra da^^

Endret av Aleksmy!
Skrevet
Har dere noen Sci-fi spill å anbefale?

laster ned ME1 as we speak. trenger flere! ps. helst med magi :dribble:

Serier kan jeg anbefale: Stargate Sg-1 og battlestar galactica, har ikke fått begynt på star trek enda

Skrevet
Har dere noen Sci-fi spill å anbefale?

laster ned ME1 as we speak. trenger flere! ps. helst med magi :dribble:

Serier kan jeg anbefale: Stargate Sg-1 og battlestar galactica, har ikke fått begynt på star trek enda

Les det jeg skrev en gang til =)

Altså, når det kommer til serier har jeg sett en goooood del ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...