Perrern Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Jau, da var eg på skulen Norsk time nå. huff og huff.
Slimda Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Sitter på jobb, med en varm kopp kakao, og surfer webben. Mmmm!
MrLeftfield Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 God morgen! Nå er det ikke lenge til helg! fuck yeah!
Petter Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Skal bli deilig med helt nå ja, gleder meg til i morgen da skal vi på aketur
Natrich Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Skal bli deilig med helt nå ja, gleder meg til i morgen da skal vi på aketur Høres gøy ut! Aw, savner å ake. Har ikke gjort det siden, ja? Siden når
Petter Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 samme her, pleier å ta en gang i året hvor vi drar en liten gjeng og leker med akebrett/snøscooter
Shikaru Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 "...Shariapolitiet påpeker trange skjørt og korte bukser..." burde det ikke vært omvendt? bare en nyhet på db.no
NikkaYoichi Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 God morgen, alle sammen. Jeg er sliten jeg. Jeg hadde jo tenkt at jeg begynte å bli frisk nok til å dra på jobb, men jeg har ikke våknet av alarmen på telefonen og heller ikke av de som har forsøkt å ringe meg, så det er tydelig at jeg ikke ville hatt godt av å dra på jobb i dag. Hele denne uka har jeg vært syk, dro likevel på jobb på mandag og tirsdag, kom meg ikke gjennom onsdag-fredag.
MrLeftfield Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 God morgen, alle sammen. Jeg er sliten jeg. Jeg hadde jo tenkt at jeg begynte å bli frisk nok til å dra på jobb, men jeg har ikke våknet av alarmen på telefonen og heller ikke av de som har forsøkt å ringe meg, så det er tydelig at jeg ikke ville hatt godt av å dra på jobb i dag. Hele denne uka har jeg vært syk, dro likevel på jobb på mandag og tirsdag, kom meg ikke gjennom onsdag-fredag. sup?
Slurpee Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 /share with WheelMan Done. Betyr dette at jeg kan få 10k posts på min konto? =D
Anbefalte innlegg