Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Besvimte og fikk anfall under frokosten idag. Husker ingenting selv, men jeg hadde visst blitt bleik i trynet og falt ned og slått hodet i ei blomsterpotte, for så å bli liggende og riste. Vært på sykehuset i hele dag. Har tatt haugevis med undersøkelser. Er skikkelig svimmel, skjelver og har hodepine.

Sukehusmat smaker forresten helt forjæ****!

Skrevet
Besvimte og fikk anfall under frokosten idag. Husker ingenting selv, men jeg hadde visst blitt bleik i trynet og falt ned og slått hodet i ei blomsterpotte, for så å bli liggende og riste. Vært på sykehuset i hele dag. Har tatt haugevis med undersøkelser. Er skikkelig svimmel, skjelver og har hodepine.

Sukehusmat smaker forresten helt forjæ****!

2278863614_131f3ae42f_o.jpg

Anyways, det der suger..du får virkelig ha god bedring :\

Skrevet (endret)
XC 70 OMFG er du rik eller hva? :D
Inntekt på 326K i 2008.

http://skattelister.no/skatt/profil/adrian...ektvik-9893894/

Jeg er imponert WheelMan, ikke mange som er født i 92 som har en inntekt over 300k. Ingen faktisk som jeg vet om. Hva driver du med? Skole eller heltidsjobb?

Ifølge skattelistene er jeg den '92-modellen i norge som tjener mest. Jeg har hatt visse problemer med å forklare hvor det kommer fra, da mange anser det som urettferdig osv. Kan ikke si jeg føler jeg fortjener det, men det er penger jeg skal leve av og på resten av livet grunnet min situasjon og eventuelle økonimiske ekstrautgifter som følge av den. Det som er listet i skattelistene er renteinntekter. Som rullestolbruker osv. kommer deler av det fra skadeerstatning, andre fra andre fond og erstatninger osv. Jeg mener bil er noe man ikke bør skrante på, og jeg gidder ikke bli stående i en grøft bare fordi jeg sparte 50k på å kjøpe uten AWD og litt ekstra klaring. Sliter litt med å få bilen opp selv :p

2-hjulstrekk og 4-hjulstrekk er to helt forskjellige verdener. Spesielt i Norge, skulle nesten vært påbudt med 4-hjulstrekk på vinterføre.
Siste FB-status: Adrian Jektvik (Marcus McCoy) liker hvordan hans far ikke skjønte hvordan rattet justeres, noe som gjorde at han ikke så speedometeret. Noterte meg 60-100 på ca. 1,5 sek på snøføre. Gleder meg til jeg skal begynne å kjøre selv ♥ Endret av WheelMan
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...