After Dark Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Med tanke på at du ikke eier bøkene dine på VGS men er erstatningspliktig om du mister dem frister det kanskje ikke så veldig å legge dem fra seg på skolen, Glimti. I tillegg så har vi folk som rydder klasserommene daglig på vår skole, og alle bøker som blir funnet blir tatt med ned på kontoret og ikke levert tilbake på biblioteket før det er gått en uke, som "straff". Noe slikt hos oss også(biblioteket), og VGS bøker er ikke akkurat så billig heller Der jeg gikk fikk man en liste og kjøpte bøkene i butikken selv. Hva man så gjorde med dem var opp til hver og en.
-Stalin- Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Jæger og battery drakk jeg massevis av på Rock am Ring.
CypheroN Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Isbitene smelter og vanner ut smaken. Nei, de holder drikken kald. Har aldri opplevd det du sier her.Sinnsykt bra å blande Dr Pepper, battery og vodka (Kim spesial).Takk for tipset. Ca hvor mye av hver tar du? Jeg bruker ca 2 deler Dr pepper, 2 deler vodka og 1 del battery. God kosedrikk på kveldene. Takker.
Eplefe Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 (endret) Rart at flere oslo-pubber ikke har hørt om Jæger/Battery drink. Det ble mye bestilt der jeg kom fra, også dro jeg på en random uteplass i Oslo, der visste de ikke hva jeg mente, så jeg måtte forklare "langglass, 50% jæger 50% battery og sugerør oppi". Prøvde du å bestille en Jägerbomb? Det har funket for meg i Amsterdam, Køben og Praha. Edit: Glimti, vet ikke om du har fått med deg en sånn greie som kalles kunnskapsløftet og sånn? Det gjør at vi ikke trenger å kjøpe bøkene lengre. Endret 27. januar 2010 av Eplefe
TheKims Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 (endret) Jegerbattery er det eneste jeg fortsatt drikker som inneholder noe sterkere enn øl. Har bestemt meg for lengst for å slutte med sprit da det er det som har vært skyld i alt av hodeplager, oppkast og tør hals. Så lenge man holder seg til øl er det null problemer. Hva er prisen på vodka i forhold til jeger da? Drikker ikke vodka så vet ikke noe om prisene på det. 0,75 vodka koster 230? ikke helt sikker. Jæger ligger rundt 350kr for 0,75 Endret 27. januar 2010 av Big tony
SVD Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 (endret) Ok det var ikke en 0.5 flaske jeg drakk, det var en 0.75... Melkeglass FTW! Endret 27. januar 2010 av SVD
After Dark Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Isbitene smelter og vanner ut smaken. Nei, de holder drikken kald. Har aldri opplevd det du sier her.Sinnsykt bra å blande Dr Pepper, battery og vodka (Kim spesial).Takk for tipset. Ca hvor mye av hver tar du? Jeg bruker ca 2 deler Dr pepper, 2 deler vodka og 1 del battery. God kosedrikk på kveldene. Takker. Har du ideer til helgen nå? Jegerbattery er det eneste jeg fortsatt drikker som inneholder noe sterkere enn øl. Har bestemt meg for lengst for å slutte med sprit da det er det som har vært skyld i alt av hodeplager, oppkast og tør hals. Så lenge man holder seg til øl er det null problemer. Hva er prisen på vodka i forhold til jeger da? Drikker ikke vodka så vet ikke noe om prisene på det. 0,75 vodka koster 230? ikke helt sikker. Jæger ligger rundt 350kr for 0,75 Ikke så enorm forskjell da.
haswonit Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Rart at flere oslo-pubber ikke har hørt om Jæger/Battery drink. Det ble mye bestilt der jeg kom fra, også dro jeg på en random uteplass i Oslo, der visste de ikke hva jeg mente, så jeg måtte forklare "langglass, 50% jæger 50% battery og sugerør oppi". Prøvde du å bestille en Jägerbomb? Det har funket for meg i Amsterdam, Køben og Praha. Edit: Glimti, vet ikke om du har fått med deg en sånn greie som kalles kunnskapsløftet og sånn? Det gjør at vi ikke trenger å kjøpe bøkene lengre. Åssen fungerer stipendordninga nå egentlig?
Bytex Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Blæ, det er kjipt å være på jobb timen etter lunsj når man er stappmett og trøtt og bare vil legge seg..også er det 5 timer igjen å jobbe.
Eplefe Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 (endret) Vi får utstyrsstipend på 850,- uansett (studiespesialisering/allmennfag) og maksstipendet utenom det er 10800/semester. Bytex: Du svarte aldri på PMet. :< Endret 27. januar 2010 av Eplefe
Datasmurf Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Endelig hjemme, og i posten venta hentelapp og resept. I morgen blir en fin dag. Nå blir det straks pepperoni- og baconpizza med ekstra ost, samt en liter saft, så dette tegner til å bli en fin kveld også. Og om jeg bare finner igjen manusene mine og får skrevet litt på dem, så kan jeg sende dem til "sjefen" for totalproduksjonen vi starter på i mai også, hvem vet, kanskje jeg endelig får gjort noe med dem, sånn at verden en dag får se flere filmer uten happy ending.
Nie Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Vi får utstyrsstipend på 850,- uansett (studiespesialisering/allmennfag) og maksstipendet utenom det er 10800/semester.that be not right. Alt man trenger for å få mer er baby. ^^
Bytex Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Jeg sitter på jobb, er litt vanskelig å få tid til PM's da, kjære deg Har bare små pauser innimellom. Tar det seinere jeg.
Eplefe Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Vi får utstyrsstipend på 850,- uansett (studiespesialisering/allmennfag) og maksstipendet utenom det er 10800/semester.that be not right. Alt man trenger for å få mer er baby. ^^ Yeah, men så er babyer brukbart dyre. :| Jeg sitter på jobb, er litt vanskelig å få tid til PM's da, kjære deg Har bare små pauser innimellom. Tar det seinere jeg. Du. Hvis vi hadde giftet oss, kunne vi gjort det om sommeren og så delt ut svarte stoffparasoller til alle som kom? Wretched light osv.?
After Dark Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Endelig hjemme, og i posten venta hentelapp og resept. I morgen blir en fin dag. Nå blir det straks pepperoni- og baconpizza med ekstra ost, samt en liter saft, så dette tegner til å bli en fin kveld også. Og om jeg bare finner igjen manusene mine og får skrevet litt på dem, så kan jeg sende dem til "sjefen" for totalproduksjonen vi starter på i mai også, hvem vet, kanskje jeg endelig får gjort noe med dem, sånn at verden en dag får se flere filmer uten happy ending. Blir nok kjøttkaker og cola her. Noen siden jeg drakk saft. Mulig det blir film i kveld, men jeg har ikke sett den før så aner ikke om det er en lykkelig slutt eller ikke.
Datasmurf Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Woo! Da har jeg funnet soveplass i Oslo for Rammstein også. Jeg burde ha sjekket opp med snille grandtanten først, før jeg begynte å lete etter hotell og pensjonat.
Nie Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Yeah, men så er babyer brukbart dyre. :| Kommer litt ann på besteforeldrene, men jo, sant nok. Men, det er liksom verdt det. Litt som at du faktisk mer enn gjerne betaler en del for ett opphold på ett 5-stjerners hotell med spa.
After Dark Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Det er mer enn nok. 120 kr. Joda, penger det og.
Eplefe Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Joda, men jeg mistenker at velværefølelsen og gleden vet å skjemme seg selv bort er større på spahotell enn med nattevåk. <3
Anbefalte innlegg