Sidious Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 b-real: Huff, da. Det høres ut som du trenger litt sosial. Du finner vel litt her på forumet, men det strekker kanskje ikke til? Bor du ennå i Oslo, eller? Hadde anbefalt deg å spille eller se en film, men her om dagen nevnte du at du ikke har mulighet til det? Jaja, håper det ordner seg for deg. Du har rett i det du sier; jeg befinner meg i Sverige, og blir vel her til sommeren. Dette er mitt andre år på universitetet. Fikk forresten med meg at du bor i kollektiv? Hvordan trives du der?
b-real Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 b-real: Huff, da. Det høres ut som du trenger litt sosial. Du finner vel litt her på forumet, men det strekker kanskje ikke til? Bor du ennå i Oslo, eller? Hadde anbefalt deg å spille eller se en film, men her om dagen nevnte du at du ikke har mulighet til det? Jaja, håper det ordner seg for deg. Du har rett i det du sier; jeg befinner meg i Sverige, og blir vel her til sommeren. Dette er mitt andre år på universitetet. Fikk forresten med meg at du bor i kollektiv? Hvordan trives du der? Tjaaa, kan vel ikke si det strekker så mye til her heller..satt å tenkte på om en kanskje skulle prøve å smekke sammen et treff eller noe men vet ikke helt enda. Spilling blir det litt begrenset av da jeg sitter på Ubuntu på heltid siden W7 nekter å la seg installere og jeg orker ikke å knote noe særlig mere med det. Hadde planer om å spille tidligere i dag men det gikk ikke så bra.. Kollektivet, tja..jeg vet ikke helt, det skulle liksom være litt redning..for å bli kjent med folk..prøver å være hyggelig osv mot de som bor der men ser ikke ut som jeg får særlig kontakten med de så..ikke vet jeg Ordner seg nok ja, tar bare tid
After Dark Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Hvorfor må det være så vanskelig å bestemme seg for om man skal ut å gå eller ikke? Du er kanskje redd for konsekvensene av å gå ut? Økonomisk tap, fysisk ubehag dagen derpå. Med "ut å gå" mente jeg en spasertur. Jeg også. I fylla vel og merke, samt da jeg var ung og dum, men jeg har aldri likt snut eller autoriteter generelt og prøver å ha så lite kontakt med dem som mulig. Samme her bortsett fra at jeg har snakket edru med dem tre ganger og den ene gangen gikk jeg på stasjonen og klagde etterpå. Dere er er gææærne Høres sånn ut, men to av de gangene jeg snakket edru med dem var ikke planlagt. Kult. Hva slags motiv? Hva skal du ta?Fødselsdato og initialene eller navnet til guttungen. Trodde du skulle tatovere det motivet. Blir sikkert kult med arr også.
Sidious Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 b-real: Det skal ikke være lett. Det ordner seg sikkert til slutt. Du virker jo som en oppegående fyr. Glimti: Ah. Leste feil. D'oh.
Datasmurf Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Huh. Å klippe opp en kube er ikke det letteste i verden når man må manøvrere seg i HeadUS UVLayout oO
After Dark Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Ooo, hvem gifter seg? Lemon og DemonFudge iallefall. Kansje noen andre og.
After Dark Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Cyph: Skulle ønske jeg var i dine sko, jeg hater onsdager, haug av fag etc -.- Nye toner tydeligvis.
Datasmurf Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Jeg liker onsdager. Onsdag og torsdag er de mest sosiale dagene i uka. Da er jeg på skolen, da treffer jeg andre enn samboer og naboer
After Dark Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Sitter med en Dr. Pepper på boks. Første gang jeg drikker det fra boks. har alltid vært flaske før. Måtte jo prøve Dr. pepper igjen etter at det var så mye snakk ok det her en kveld.
Natrich Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Cyph: Skulle ønske jeg var i dine sko, jeg hater onsdager, haug av fag etc -.- Nye toner tydeligvis. Hva mener du?
CypheroN Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Sitter med en Dr. Pepper på boks. Første gang jeg drikker det fra boks. har alltid vært flaske før. Måtte jo prøve Dr. pepper igjen etter at det var så mye snakk ok det her en kveld.Dr Pepper på boks/burk, med isbiter, er noe av det beste i verden. ^^
After Dark Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Cyph: Skulle ønske jeg var i dine sko, jeg hater onsdager, haug av fag etc -.- Nye toner tydeligvis. Hva mener du? At du endelig snakker om at du hater fag. Godt å ikke bare tilbedelse av skolen hele tiden. Sitter med en Dr. Pepper på boks. Første gang jeg drikker det fra boks. har alltid vært flaske før. Måtte jo prøve Dr. pepper igjen etter at det var så mye snakk ok det her en kveld.Dr Pepper på boks/burk, med isbiter, er noe av det beste i verden. ^^ Isbitene smelter og vanner ut smaken.
TheKims Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Sitter med en Dr. Pepper på boks. Første gang jeg drikker det fra boks. har alltid vært flaske før. Måtte jo prøve Dr. pepper igjen etter at det var så mye snakk ok det her en kveld.Dr Pepper på boks/burk, med isbiter, er noe av det beste i verden. ^^ Sinnsykt bra å blande Dr Pepper, battery og vodka (Kim spesial).
Natrich Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Glimti, les ordentlig, jeg skriver ikke at jeg hater fag. Det jeg sier er at jeg hater onsdager siden det er en haug med fag, fagene er greie. Det er bare så effings mange bøker som skal med til skolen -.-
CypheroN Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Isbitene smelter og vanner ut smaken. Nei, de holder drikken kald. Har aldri opplevd det du sier her. Sinnsykt bra å blande Dr Pepper, battery og vodka (Kim spesial).Takk for tipset. Ca hvor mye av hver tar du?
After Dark Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Glimti, les ordentlig, jeg skriver ikke at jeg hater fag. Det jeg sier er at jeg hater onsdager siden det er en haug med fag, fagene er greie. Det er bare så effings mange bøker som skal med til skolen -.- Innrøm nå at du kunne klart deg med et par fag mindre om dagen. Isbitene smelter og vanner ut smaken. Nei, de holder drikken kald. Har aldri opplevd det du sier her. Drikker du alltid opp før isbitene rekker å smelte da?
CypheroN Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Drikker du alltid opp før isbitene rekker å smelte da?Ser slik ut.
Natrich Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Glimti: Det går helt fint for meg med det jeg har, men bøkene er noe herk, sitter igjen en ryggskade-sak etter fotballen en gang...
After Dark Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Drikker du alltid opp før isbitene rekker å smelte da?Ser slik ut. Tar du deg aldri tid til å nyte drikken? Glimti: Det går helt fint for meg med det jeg har, men bøkene er noe herk, sitter igjen en ryggskade-sak etter fotballen en gang... Du sa jo at det ble for mange fag og at du ville bytte med CypheroN. Bestem deg.
CypheroN Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Tar du deg aldri tid til å nyte drikken?Hver eneste gang.
Anbefalte innlegg