Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Holder med en post. :-|

Jau sorry, nettet på skolen her er litt treigt også klikk touchpadden i tillegg så det ble dobbel klikk.

Endret av Perrern
Skrevet
Ble litt mer enn planlagt ja^^

www.anonymealkoholikere.no :innocent:

Du kan jo faktisk nesten vurdere den siden :p Skal vi drikke til helga?

Veit ikke om dere skal drikke, men jeg skal.

Skrevet

Gawd, skolenettet er jo helt fucktard.

Læreren mista nettet da han sku vise oss noe, og så lurte han på om nettet forsvant og mumlender ja-er hørtes over hele auditoriet.

Følge med er oppskrytt :p

Skrevet
Gawd, skolenettet er jo helt fucktard.

Læreren mista nettet da han sku vise oss noe, og så lurte han på om nettet forsvant og mumlender ja-er hørtes over hele auditoriet.

Følge med er oppskrytt :p

Enig^^

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Først Eplefe, og så Lillium, morsomt å se de tilbake

Gjest Slettet+6132
Skrevet
Først Eplefe, og så Lillium, morsomt å se de tilbake

Nåja.

Morsomt nok

Selv om de ikke er tilbake i den forstand, de har jo alltid vært her, bare brukt andre brukere..

Skrevet

Jeg er så jævla forkjøla. Jeg ligger under dyna, snufser, nyser og er generelt bare ikke i stand til å gjøre noe nyttig i dag. Jeg fylte søppelbøtta på jobb med brukte snytefiller i går, så i dag holdt jeg meg hjemme. Jeg fatter ikke hvorfor jeg skal vinne lotteriet hver gang det er noe buggly som svirrer i lufta.

Skrevet (endret)
Selv om de ikke er tilbake i den forstand, de har jo alltid vært her, bare brukt andre brukere..

Score.

Jeg skal tilstå at jeg virkelig ikke ser poenget med å gå tilbake til en bruker som har vært i dvale over lengre tid.

Endret av Nyhus
Skrevet

Score.

Jeg skal tilstå at jeg virkelig ikke ser poenget med å gå tilbake til en bruker som har vært i dvale over lengre tid.

For å beholde e-vaginaen sin?

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Score.

Ser ikke ponget jeg heller, men hver sin smak i guess.

Skrevet (endret)

<a href="http://nrk.no/nyheter/distrikt/more_og_romsdal/1.6965169" target="_blank" rel="nofollow">http://nrk.no/nyheter/distrikt/more_og_romsdal/1.6965169</a>

Too true! xD

Score.

For de av oss som er svært nostalgiske av seg.

Endret av Datasmurf
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...