Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Da hr jeg fått invite til Voddler! Noen som har en svensk post code 450 33
Aleks Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Aleks: regner med at vi får dratt en back flipp i helga på akebrett? Må prøve hvertfall hadde vært sykt nice om det gikk! Stemmer det Du må starte igjen. Why? Sparer penger til Alaska..
Deadringer Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Why? Sparer penger til Alaska.. Okey, alaska er awesome.
Petter Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Aleks: regner med at vi får dratt en back flipp i helga på akebrett? Må prøve hvertfall hadde vært sykt nice om det gikk! Stemmer det Du må starte igjen. Why? Sparer penger til Alaska.. Tror ikke det skal være noe problem bruker bare scooteren til og dra fart så vi får passe høy fart.
Sameboe Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Da hr jeg fått invite til Voddler! Noen som har en svensk post code 450 33 Danke
Aleks Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Why? Sparer penger til Alaska.. Okey, alaska er awesome. Alaska er awesome. Aleks: regner med at vi får dratt en back flipp i helga på akebrett? Må prøve hvertfall hadde vært sykt nice om det gikk! Stemmer det Du må starte igjen. Why? Sparer penger til Alaska.. Tror ikke det skal være noe problem bruker bare scooteren til og dra fart så vi får passe høy fart. Jepp, eneste problemet er at jeg aldri har tatt noen som helst form for backflip før så det blir spennende med første backflip på rattkjelke^^
Petter Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Jepp, eneste problemet er at jeg aldri har tatt noen som helst form for backflip før så det blir spennende med første backflip på rattkjelke^^ Har du snakket med "han feite" om hvordan dere skal komme dere til meg? Alaska er awesome. Hva skal du i Alaska? Jeg og Aleks skal til alaska og være tøffe
Natrich Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Det var den videre snakken jeg reagerte på. Dette er et forum, kommer man først med en påstand andre er uenig i må du forvente videre snakk rundt temaet. Jaja, ofc. Nyhus: Hvis du vil diskutere dette videre så kan du ta kontakt med meg på PM evt mail. Videre diskusjon passer ikke til retningslinjene på forumet.
Aleks Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Alaska er awesome. Hva skal du i Alaska? Jeg og Petter skal få helsjegg og gjøre manly ting der. Jepp, eneste problemet er at jeg aldri har tatt noen som helst form for backflip før så det blir spennende med første backflip på rattkjelke^^ Har du snakket med "han feite" om hvordan dere skal komme dere til meg? Alaska er awesome. Hva skal du i Alaska? Jeg og Aleks skal til alaska og være tøffe Skal prate med han etterpå.
Liberalistiske Samebror Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 (endret) Dra til Alaska Hente 1000$ ???????? Profitt? Endret 27. januar 2010 av Chef Samebror
Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Da hr jeg fått invite til Voddler! Noen som har en svensk post code 450 33 Danke Ikke noe å takke for, for det er ikke vanskelig å søke etter et vanlig svensk navn på http://www.hitta.se/
Demonfudge Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Lager muffins, så skal jeg straks til Ski for å kjøpe meg et par bukser. Der da?
Sameboe Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 God morgen alle sammen. hva skjer? MedKom time
Natrich Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Lager muffins, så skal jeg straks til Ski for å kjøpe meg et par bukser. Der da? Lager du litt til meg også eller?
Balli Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Lager muffins, så skal jeg straks til Ski for å kjøpe meg et par bukser. Der da? Lager du litt til meg også eller? meg å, meg å!
Petter Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 *bla bla bla* har funnet ut at jeg skal bygge om den ene rattkjelken litt sånn at det er lettere og få flipp på den.
Aleks Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Sweet, så du har kjelke der så jeg slipper å stjele skolen sin?
Anbefalte innlegg