Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har vært noen ganger i Bergen. Sist gang var på basketturne. Fin by og det hjelper jo at de har Jeppes Pizza istedefor Peppes Pizza. :D Men dialekten er mer enn god nok grunn til å ikke bo der.

Blir det ikke trist å ikke kunne ha hyggelige kvelder med minstesøsteren din om du flytter? :p

I'll survive.

Spesielt uten minstesøss, faen til mas :p

Og søss ringer meg jo uansett hele tiden, uansett tid på døgnet. Vanligvis når jeg sover som best -_-

Men klart, blir kjipern å flytte fra alle venna mine, men håpet er at en av de beste venna mine flytter hjem til Bergen når vi er ferdige her oppe, så jeg har noen flere å henge med om jeg sku ender opp der nede. :p

Du overlever den dialekten? Du er flink. Så det er Bergen du har bestemt deg for?

Har du aldri lært å slå av mobilen på natten? Man trenger ikke alltid å være kontaktbar.

Vet det der med å flytte fra vennner, men med meg gikk det faktisk ganske greit å bli kjent med nye da jeg flyttet og jeg er ikke en person som pleier å være så sosial. Tvert imot er jeg ganske issolert, men ble kjent med folk som bare det så det har mye å si hvor du flytter.

PS: Sorry om folk begynner å gnåle om søsteren din nå igjen siden vi kom inn på temaet. Vet at det har lett for å skje.

Skrevet
Hvis du kommer til makten, som Eplefe sier, hvor kommer ressursene fra?

De som gir F i skole har sikkert også gått glipp av samfunnsfag. Dermed vet de lite om hvordan man får igang en revolusjon :)

Finnes mange måter å gjennomføre en revolusjon på. ;)

Forøvrig så så jeg nylig George W Bush - Anyone can grow upp to be president av Oliver Stone forleden og må si at han har et poeng. Når Bush kunne komme til makten kan jeg og. :cool:

Uansett er det ikke noe jeg har enorme planer om.

Skrevet
Har vært noen ganger i Bergen. Sist gang var på basketturne. Fin by og det hjelper jo at de har Jeppes Pizza istedefor Peppes Pizza. :D Men dialekten er mer enn god nok grunn til å ikke bo der.

Blir det ikke trist å ikke kunne ha hyggelige kvelder med minstesøsteren din om du flytter? :p

I'll survive.

Spesielt uten minstesøss, faen til mas :p

Og søss ringer meg jo uansett hele tiden, uansett tid på døgnet. Vanligvis når jeg sover som best -_-

Men klart, blir kjipern å flytte fra alle venna mine, men håpet er at en av de beste venna mine flytter hjem til Bergen når vi er ferdige her oppe, så jeg har noen flere å henge med om jeg sku ender opp der nede. :p

Du overlever den dialekten? Du er flink. Så det er Bergen du har bestemt deg for?

Har du aldri lært å slå av mobilen på natten? Man trenger ikke alltid å være kontaktbar.

Vet det der med å flytte fra vennner, men med meg gikk det faktisk ganske greit å bli kjent med nye da jeg flyttet og jeg er ikke en person som pleier å være så sosial. Tvert imot er jeg ganske issolert, men ble kjent med folk som bare det så det har mye å si hvor du flytter.

PS: Sorry om folk begynner å gnåle om søsteren din nå igjen siden vi kom inn på temaet. Vet at det har lett for å skje.

Klart jeg overlever. Jeg er jo vestlending selv og har noe slekt der borte, samt flere venner fra Bergen. Jeg hører bergensk ukentlig :)

Nei, jeg liker ikke å slå av mobilen. Eller PC-en. Eller blåse ut brennende sterainlys. Får dårlig samvittighet og føler jeg dreper dem.

Så lenge jeg går på skole og har tilgang til kantine og starter på nytt, så går det greit, men om jeg skal møte folk på byen, så går det ad undas.

Fadderuker er noe av det mest geniale jeg har vært borti når det kommer til å knytte nye vennskap ^^

Skrevet

Tråden dør alltid litt rett før nye sider, fordi ingen vil poste før de mistenker at de får førsteposten. Jeg hadde egentlig håpt at det hadde blitt gammelt før siden 14k, men neida.

Skrevet
Tråden dør alltid litt rett før nye sider, fordi ingen vil poste før de mistenker at de får førsteposten. Jeg hadde egentlig håpt at det hadde blitt gammelt før siden 14k, men neida.

Ingen ting endrer seg, vi er statiske.

Iallefall hvis man har statisk IP :ninja:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...