Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, endte med å vaske nesten to ukers skittentøy i dusjen og på grunn av mangel på varme på tørkerommet må jeg henge alt sammen rundt i leiligheten min. Jeg trenger en dame som kan vaske klær :hm:

Skrevet

Glimti, hadde jeg hatt gode nok karakterer til å komme inn i 2007, hadde jeg flyttet sporentreks.

Og når / om jeg noen sinne blir ferdig her, så blir det ned til Vestlandet og søke meg jobb i NRK, evt. arve en slektning elns så jeg får råd til å prøve og komme inn på det jeg vil.

Skrevet
Uff, endte med å vaske nesten to ukers skittentøy i dusjen og på grunn av mangel på varme på tørkerommet må jeg henge alt sammen rundt i leiligheten min. Jeg trenger en dame som kan vaske klær :hm:

Vaske klær? Virkelig? Er det derfor du vil ha dame?

Skrevet

Det ble en cola til og musikk i bakgrunnen. :D

Det betyr ikke at alle trenger å godta det.

Nei, men de som gjør det gjør et klokt valg og hjelper seg selv lett

Hvem skal da starte revolusjon om alle føyer seg etter systemet slik det er nå?

Skrevet

Vaske klær? Virkelig? Er det derfor du vil ha dame?

Jeg mener han burde gå for ei gammel dame som kan komme og gjøre rent nå og da i stedet. Evt. sånn i tillegg.

Skrevet
Glimti, hadde jeg hatt gode nok karakterer til å komme inn i 2007, hadde jeg flyttet sporentreks.

Og når / om jeg noen sinne blir ferdig her, så blir det ned til Vestlandet og søke meg jobb i NRK, evt. arve en slektning elns så jeg får råd til å prøve og komme inn på det jeg vil.

Hvor på Vestlandet da? Og hva er galt med Steinkjer?

Skrevet

En revolusjon tviler jeg på at kommer gjennom. Men du kan jo prøve selv?

Skrevet

For å sitere min fetter da han flyttet fra Trondhjem etter ett år ved Norsk Fotofagskole:

"Eg e glad eg aldri ska setta mine ben i dette soddspannet kalt Trondheim mer."

Gøy å høre på når han prater og går gjennom 3-4 forskjellige dialekter i løpet av en setning. ^^

Skrevet

Har vært noen ganger i Bergen. Sist gang var på basketturne. Fin by og det hjelper jo at de har Jeppes Pizza istedefor Peppes Pizza. :D Men dialekten er mer enn god nok grunn til å ikke bo der.

Blir det ikke trist å ikke kunne ha hyggelige kvelder med minstesøsteren din om du flytter? :p

Skrevet
Nei, si det. Iom. at de fleste som vil starte revolusjon ikke har jobb og er trygdet eller på sosialstønad så blir vel det vanskelig siden den pengekranen blir lukket om de begynner.
Skrevet

En revolusjon tviler jeg på at kommer gjennom. Men du kan jo prøve selv?

Tenke ut hvilke ting jeg vil gjøre når jeg kommer til makten...

Skrevet
Har vært noen ganger i Bergen. Sist gang var på basketturne. Fin by og det hjelper jo at de har Jeppes Pizza istedefor Peppes Pizza. :D Men dialekten er mer enn god nok grunn til å ikke bo der.

Blir det ikke trist å ikke kunne ha hyggelige kvelder med minstesøsteren din om du flytter? :p

I'll survive.

Spesielt uten minstesøss, faen til mas :p

Og søss ringer meg jo uansett hele tiden, uansett tid på døgnet. Vanligvis når jeg sover som best -_-

Men klart, blir kjipern å flytte fra alle venna mine, men håpet er at en av de beste venna mine flytter hjem til Bergen når vi er ferdige her oppe, så jeg har noen flere å henge med om jeg sku ender opp der nede. :p

Skrevet

Hvis du kommer til makten, som Eplefe sier, hvor kommer ressursene fra?

De som gir F i skole har sikkert også gått glipp av samfunnsfag. Dermed vet de lite om hvordan man får igang en revolusjon :)

Skrevet
Men det er altså ikke så vanelig at folk tar jobben med hjem ved mindre de selv velger det så hvorfor skulle det ikke være valgfritt for elever også?

Er du ferdig med videregående? At du ikke er ferdig med videregående er i grunn det eneste som kan forklare hvorfor denne serenaden din tilsynelatende gjentas daglig her inne. Hvis du er midt i tjueårene og fremdeles på videregående, vil jeg på det sterkeste anbefale at du gjør leksene dine, uansett hvor mye du føler det går ut over dine borgerrettigheter.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...