Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Skrevet
Toblerone. Nam.

Ikke frist meg. Når jeg er på det svakeste. :no:

Skrevet
mMmm ... Pappizza er til for å modifiseres! :D

Og man får aldri nok bacon og ost :D

Kan anbefale den nye pizzaen på Rema som kom med han italieneren, en av de bedre butikkpizzaene!

Toblerone. Nam.

Ikke frist meg. Når jeg er på det svakeste. :no:

toblerone_mini4.JPG

Skrevet
Jeg leverte inn pcen til service idag og da jeg spurte hvor lang tid de trodde det kunne ta sa de bare: "Tjaaa, alt fra 1 til 4 uker" Det er jo helt på trynet! Jeg kommer jo til å gå rundt som en 5-åring på julaften hver dag mellom 1 og 4 uker å vente på melding om at den er ferdig!!

Du har krav på leiepc om det tar over 1 uke. Om det tar mindre enn 1 uke overlever du jo. De fleste har jo en pc til overs liggende å slenge.

Gjest Slettet+5132
Skrevet
Jeg har kroppen full av toberlone nå. Slikke...av..?

Fuck, håper ikke Lars ser dette :cry:

Nå frista det plutselig ikke så mye lengre. :p

Skrevet (endret)

Når en du søker sommerjobb hos spør hvor god du er i engelsk muntlig og skriftlig: "Noe kjennskap", "God kjennskap", "Flytende" eller "Morsmål". Hvilket nivå vil dere si at en som får 4ere og 5ere i 10. klasse ligger på?

Endret av JanFr
Skrevet
Når en du søker sommerjobb hos spør hvor god du er i engelsk muntlig og skriftlig: "Noe kjennskap", "God kjennskap", "Flytende" eller "Morsmål". Hvilket nivå vil dere si at en som får 4ere og 5ere i 10. klasse ligger på?

Et sted mellom "Noe" og "God"

Skrevet

Hvordan du fungerer i en abeidssituasjon kan desverre ikke sammenlignes med karakterer. Jeg hadde sugne karakterer på skolen, men klarer fint å kommunisere med kunder og kollegaer på jobben på engelsk.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...