Skogsraa Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Ok, jeg tror faktisk jeg gjør det denne gangen. Er det bare å spørre en tilfedig moderator?
Natrich Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Ok, jeg tror faktisk jeg gjør det denne gangen. Er det bare å spørre en tilfedig moderator? Jepp. Sjekk i lista på forsiden, der står det hvem som er pålogget
Bytex Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 (endret) Jepp, jeg pleier å rapportere meg selv og spørre om 1 mnd ban hvis det blir for mye horing. Da får jeg tilbakemld fra en eller annen mod som spør om jeg er sikker, svarer JAAAAAA så det gjort. Rapporteringer får jo alle moderatorene se. Endret 26. januar 2010 av Bytex
Catkin Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 McDonalds funker når du er i Polen, når det er ingen andre steder tilgjengelig! ;P Det fungerer når du har vært på fylla også, egentlig.
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 (endret) Lillium og Eplefe er tilbake. There goes the neighborhood. La oss håpe at med disse to kvalitetsbrukene tilstede igjen, at kafen blir brukbart igjen. Endret 26. januar 2010 av Slettet-D7I5Gr2
Natrich Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Comebackdager? Seems so Dog, tror ikke alle kommer tilbake...
Pinup Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Matlysten min har stukket av. Det er det verste som fins.
Sameboe Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Comebackdager? Seems so Dog, tror ikke alle kommer tilbake... Tvilsomt det ja Enkelte har jo fått dobbelsjanser og dessverre utnyttet dem på feil måte.
Liberalistiske Samebror Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Comebackdager? Seems so Dog, tror ikke alle kommer tilbake... Savner en del personer som er bannet ja, noen av helt tåpelige grunner også men skal ikke nevne brukernavn
Catkin Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Har ikke så veldig mye med matlyst for tiden jeg heller, Pinup. Men man bør prøve å få i seg noe uansett. Vanskelig å fungere i hverdagen uten mat i magen.
Natrich Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 WheelMan har ikke reagert enda.... Mast litt på han nå Samboe: True, jeg vil si noen av de som ble tatt vekk fra oss gikk foran med en god sak, men ledelsen likte desverre ikke dette. Nok om det! Hva har folk gjort idag?
Sameboe Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Matlysten min har stukket av. Det er det verste som fins. Mat er det beste som fins Og jeg har ikke spist middag enda! Blir vel snart.
Bytex Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Som jeg sa. Bruk rapporter-knappen, da ser alle moddene meldinga når de kommer på.
Pinup Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Har ikke så veldig mye med matlyst for tiden jeg heller, Pinup. Men man bør prøve å få i seg noe uansett. Vanskelig å fungere i hverdagen uten mat i magen. Tjaa, jeg er jo syk, så har fungert relativt godt i dag med tanke på alt jeg har gjort er Gossip Girl og gått opp trappa et par ganger. Noen som kan friste med noen enkle oppskrifter til etellerannet? Samboe: True, jeg vil si noen av de som ble tatt vekk fra oss gikk foran med en god sak, men ledelsen likte desverre ikke dette. Nok om det! Hva har folk gjort idag? Nysgjerrig! Var dette før min tid?
Anbefalte innlegg