Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ok, jeg tror faktisk jeg gjør det denne gangen. Er det bare å spørre en tilfedig moderator?

Jepp. Sjekk i lista på forsiden, der står det hvem som er pålogget :)

Skrevet (endret)

Jepp, jeg pleier å rapportere meg selv og spørre om 1 mnd ban hvis det blir for mye horing. Da får jeg tilbakemld fra en eller annen mod som spør om jeg er sikker, svarer JAAAAAA så det gjort.

Rapporteringer får jo alle moderatorene se.

Endret av Bytex
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet (endret)

Lillium og Eplefe er tilbake. There goes the neighborhood.

La oss håpe at med disse to kvalitetsbrukene tilstede igjen, at kafen blir brukbart igjen.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Skrevet
Comebackdager?

Seems so :)

Dog, tror ikke alle kommer tilbake... :cry:

Tvilsomt det ja :) Enkelte har jo fått dobbelsjanser og dessverre utnyttet dem på feil måte.

Skrevet

Har ikke så veldig mye med matlyst for tiden jeg heller, Pinup. Men man bør prøve å få i seg noe uansett. Vanskelig å fungere i hverdagen uten mat i magen.

Skrevet
WheelMan har ikke reagert enda....

Mast litt på han nå :ninja:

Samboe: True, jeg vil si noen av de som ble tatt vekk fra oss gikk foran med en god sak, men ledelsen likte desverre ikke dette. Nok om det!

Hva har folk gjort idag?

Skrevet
Har ikke så veldig mye med matlyst for tiden jeg heller, Pinup. Men man bør prøve å få i seg noe uansett. Vanskelig å fungere i hverdagen uten mat i magen.

Tjaa, jeg er jo syk, så har fungert relativt godt i dag med tanke på alt jeg har gjort er Gossip Girl og gått opp trappa et par ganger.

Noen som kan friste med noen enkle oppskrifter til etellerannet?

Samboe: True, jeg vil si noen av de som ble tatt vekk fra oss gikk foran med en god sak, men ledelsen likte desverre ikke dette. Nok om det!

Hva har folk gjort idag?

Nysgjerrig! Var dette før min tid?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...