Datasmurf Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Woo! Fiksa problemet mitt! Men nå har jeg glemt hva jeg skulle med den jævla edge loop toolen
Minus Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Og dette gjør han stadig? Og du kaller han en venn? Han er klovnen i gjengen ja, som alltid gjør mye kødd. Men aldri fått salt i håret da. Men må gå og fjerne det nå. Hva med å bruke støvsugeren?
CypheroN Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Og dette gjør han stadig? Og du kaller han en venn? Han er klovnen i gjengen ja, som alltid gjør mye kødd. Men aldri fått salt i håret da. Men må gå og fjerne det nå. Hva med å bruke støvsugeren? Har allerede dusjet jeg.
Shikaru Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 vi driver med layout denna uka, og nå har vi storyboardet til en batman episode ( animated series ) der vi skal gjøre ene bakgrunnen på en scene vi har her.
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Har allerede dusjet jeg. Du kan jo finne frem støvsugeren likvel. Og invitere han som tømte salt i håret ditt.
Datasmurf Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Shikaru, høres awesome ut! Jeg fikk endelig til ting, så nå virker det som om jeg skal få til seilene mine likevel ^^
Minus Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Har allerede dusjet jeg. Du kan jo finne frem støvsugeren likvel. Og invitere han som tømte salt i håret ditt. Ingenting blir feil med støvsugere! Nå skal jeg hjelpe en kamerat å bære en vaskemaskin opp to trapper! Blir moro.
TheKims Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Tror vi har litt forskjellige meninger om hva som er morro.. Søster støvsuger hele leiligheta mens jeg ligger å koper foran pcen. Skikkelig gentleman i dag.
CypheroN Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Har allerede dusjet jeg. Du kan jo finne frem støvsugeren likvel. Og invitere han som tømte salt i håret ditt. Ingenting blir feil med støvsugere! Nå skal jeg hjelpe en kamerat å bære en vaskemaskin opp to trapper! Blir moro. Skal ta igjen på neste overnatting/fest et-eller-annet. Tenker ketchup hadde vært fint.
Skjelvgråt Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 btw, her er den norske "metacritic" --> spillkritikk.no
Petter Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Nå er filmen snart ferdig, snart er det hjem og spille Mass effect 2
Datasmurf Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Lurer på hva jeg skal gjøre med vingene mine Stappe inn masse edgeloops og så slenge på noe texture etterpå, men hva ...
Datasmurf Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Hvilke(n) episode® av Autofil er det Jan Erik stapper en loff inn i eksospotta på en bil og synger "Her kan du grille loffen din, tralalalala"?
Mikkel™ Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Jeg hater å være syk kondolerer. Slapp nettop ut av helvette på Søndag...
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Prøver og legge til en port her for et program. Noen IT genier som kan forklare meg hvordan jeg gjør det siden jeg ikke får trykt på en dritt av tabsa på høyre side? :/ Får bare trykt på det som er midt på skjermen og CLI console så er ikke mye hjelp og få der om ingen andre ideer dukker opp
Sidious Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Nå har jeg lest og gjort oppgaver i to timer, så nå er det middagstid. Om en snau time bærer det på trening, og når man kommer hjem er det jo allerede kveld. Synes tida flyr, jeg! :O
Mikkel™ Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Hvilke(n) episode® av Autofil er det Jan Erik stapper en loff inn i eksospotta på en bil og synger "Her kan du grille loffen din, tralalalala"? 2.41/2.42
Anbefalte innlegg