Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gæh. Nå sitter jeg i gangen utenfor klasserommet jeg skal framføre særemnet mitt om et kvarter. :hm:

Hva har du særemne om? Lykke til, ihverfall! :--D

Skrevet
Hva har du særemne om? Lykke til, ihverfall! :--D

Har om Quentin Tarantino. Men foredraget mit er på 25 minutter tror jeg. Skal egentlig være på 20.

Lykke til, Tomat :thumbup:

I det minste har du ett, jeg ble aldri ferdig med mitt og røyk ned 3 karakterer i norsk :(

Det er dumt av deg. :p Wow?

Skrevet
Hvordan jeg endte opp her, er at jeg fant en annen kis som jeg kjenner fra et annet forum. Han heter foresten Bukselomme her. Jeg registrerte meg og så på postene hans og fulgte veien hit.

Huff, du er en av dem ja :roll:

Skrevet

Tomat, you don't say ><

Sterke konsentrasjonsproblemer, kyssesyken, angst og diverse.

Spilte ikke WoW mens jeg holdt på med det. Kutta alt, og det var jo ikke noe SO / DNFK da heller, satt for det meste og glodde i taket eller et tomt word-dokument og prøvde å skrive.

Hadde kjempemye informasjon og kunne skrevet meg til en 6er, men klarte bare ikke skrive noe på 3 måneder. Det var helt sperre. Klarte ikke skrive stiler, dikt eller annet på skolen heller.

Skrevet
Hvordan jeg endte opp her, er at jeg fant en annen kis som jeg kjenner fra et annet forum. Han heter foresten Bukselomme her. Jeg registrerte meg og så på postene hans og fulgte veien hit.

Huff, du er en av dem ja :roll:

Er jeg? Den skjønte jeg ikke. O_o

Skrevet
bare 2 og 1 halv time igjen med jobb nå.

skal bli godt å komme hjem å slappe av litt. :love:

håper jeg får sove i natt... ;)

Hvorfor skulle du ikke få sove i natt egentlig? Snudd på døgnrytmen din eller noe?

Jeg har faktisk fått en døgnrytme i det siste..er helt merkelig å våkne av seg selv i 8-tida og føle seg nesten uthvilt. Helt merkelig..jeg som har vært B-menneske så ufattelig lenge. Er nesten stolt over meg selv ^^

Skrevet

Jeg skal på jobb 23 i kveld :hrm:

Jobber skift og må snu døgnet 2-3 ganger i uka.Det blir litt ekstra på lønna da :) og det hjelper det når man er lærling.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...