Datasmurf Skrevet 21. januar 2010 Skrevet 21. januar 2010 Alle heite chicks er lesbisk >< Løgner! Vel, de fleste av de JEG betegner som heite, er lesbiske -_- Men du er en smule sær også da. Det skal jeg ikke si noe på. Jeg har vel også sånn nogen lunde sær smak når det kommer til damer. Har f.eks. veldig sansen for hu her: Linda Eide, fra et eller annet sært NRK-program om norske, sære attraksjoner.
Mikkel™ Skrevet 21. januar 2010 Skrevet 21. januar 2010 Til alle dere som føler dere jævli i kroppen: Gå på dass og drit! Funka som faen for meg Gjort det, ble ikke bedre. Da dret du ikke hardt nok
Sameboe Skrevet 21. januar 2010 Skrevet 21. januar 2010 Det skal jeg ikke si noe på. Jeg har vel også sånn nogen lunde sær smak når det kommer til damer.Har f.eks. veldig sansen for hu her: *bilde* Linda Eide, fra et eller annet sært NRK-program om norske, sære attraksjoner. Grøss... Hun var jo ugly! Du er sær du! Hmmmm. Jeg har 25'000 kroner, en nøkkel til et kontor, en flaske tequila, et par trommer og noen sombreroer. Jeg skal starte opp (igjen) et orkester. Det kan bli gøy! Hørtes ut som du skal ha en meksikansk fiesta i et kontor xD
Herr Brun Skrevet 21. januar 2010 Skrevet 21. januar 2010 Sameboe: Ja, oppststartsmøtet kan fort ende opp slik. Men vi får sjå. NÅ er det matte-øving. Hurra
Shikaru Skrevet 21. januar 2010 Skrevet 21. januar 2010 Shikaru, har du noe peil på ZBrush? nop. aldri prøvd.
Datasmurf Skrevet 21. januar 2010 Skrevet 21. januar 2010 Det bør du leke deg med. Veldig gøy, og fantastisk for organiske modeller ^^
Campin Carl Skrevet 21. januar 2010 Skrevet 21. januar 2010 Har noen av dere noen gode tutorials til Zbrush?
Datasmurf Skrevet 21. januar 2010 Skrevet 21. januar 2010 Egentlig ikke. Har noen videoer læreren min har laget, men jeg satt bare og leka meg jeg. Det er det man lærer av
Shikaru Skrevet 21. januar 2010 Skrevet 21. januar 2010 (endret) japp i know. noen i klassen som styrer med zbrush. men neste år skal jeg over til 2d animasjon så gidder ikke bry meg med det Edit: etter sommerferien that is. Endret 21. januar 2010 av Shikaru
Campin Carl Skrevet 21. januar 2010 Skrevet 21. januar 2010 K, lasta ned trialen og har lekt meg bittelitt med det.
Datasmurf Skrevet 21. januar 2010 Skrevet 21. januar 2010 japp i know. noen i klassen som styrer med zbrush. men neste år skal jeg over til 2d animasjon så gidder ikke bry meg med det Edit: etter sommerferien that is. Husk at ZBrush ble laget for 2D-animering og -kunst i 3D da ;P Eller var det omvendt ..? Anyway, gøy å leke med =D K, lasta ned trialen og har lekt meg bittelitt med det. Gøy å leke, som hvis du tar utgangspunkt i demohead og lager monsterhuer ^^ Som er det eneste jeg kan å tegne Sånn ellers kan du laste ned Maya, lage noe enkelt der og så importere det i ZBrush og touche det opp til tusen der =D
Shikaru Skrevet 21. januar 2010 Skrevet 21. januar 2010 hehe godt mulig det. men jeg holder meg til maya på 3dfronten foreløpig ihvertfall.
Datasmurf Skrevet 21. januar 2010 Skrevet 21. januar 2010 hehe godt mulig det. men jeg holder meg til maya på 3dfronten foreløpig ihvertfall. He he, ah. Lyst til å hjelpe meg med å lage vindmølle i Maya?
Shikaru Skrevet 21. januar 2010 Skrevet 21. januar 2010 det skal da ikke være så vanskelig. starter ikke før 2, og hakke tid før etter 5 ihvertfall om jeg skal drive på rundt i maya. pluss at jeg greide å skru av history, så får ikke adda divisions og greier som jeg vil. hakke funni ut hva jeg gjorde ( gadd ikke surre rundt der da. haha )
Slimda Skrevet 21. januar 2010 Skrevet 21. januar 2010 Det er en google-side hvor man selv bestemmer hva som står over søkeboksen (isteden for Google)
Datasmurf Skrevet 21. januar 2010 Skrevet 21. januar 2010 Jeg savner å spille basse ... det skal da ikke være så vanskelig. starter ikke før 2, og hakke tid før etter 5 ihvertfall om jeg skal drive på rundt i maya. pluss at jeg greide å skru av history, så får ikke adda divisions og greier som jeg vil. hakke funni ut hva jeg gjorde ( gadd ikke surre rundt der da. haha ) Den skal være high-poly og ganske detaljert da, samt veldig nedslitt. Jeg har glemt alt jeg gjorde frem til slutten av november og starten på min 6 ukers juleferie. Burde kanskje ha drevet på med Maya i ferien, men neida. Får ikke engang til å extrude ting lenger. Bare fucker seg oO
Slurpee Skrevet 21. januar 2010 Skrevet 21. januar 2010 (endret) æsj, jeg er trøtt. Sto opp 5 mins før jeg måtte dra, så jeg rakk ikke å drikke min rutinekaffe ;( Skjer folkens? Endret 21. januar 2010 av Slurpee
Anbefalte innlegg