Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
drikke blodet til noen er endel sykere ja ;O
Naah. Spørs litt på metoden.

på hvilken metode blir det ikke sykt? O.o

Den der begge samtykker og sånn. Altså. Tilogmed jeg må innrømme at det kan virke litt småsykt for omverdenen å piske noen til blods og så slikke sårene deres etterpå... :innocent:
Skrevet
Folkens: Slakter i Bergen? Noen som vet. In desperate need of blood, og det må se ekte ut.

;--{D

Jeg jobber med særemne. Det er strålende morsomt. Nå må jeg få filmklipp fra DVD inn i power-pointen min. Yay!

Skrevet

GENIALT! Geniaaalt! :D

Solheim kjøtt hadde blod inne, 25 kroner literen. Rocking, da har jeg noe å gjøre etter skolen og! Eneste ulempen er at mamma blr like muggen hver gang jeg drar inn mer enn en halvliter blod i huset og ikke klarer å nikke og smile når hun spør om det er falskt.

Skrevet

Herregud jeg er slave til nikotin.

La meg og viste jeg ikke hadde røyk...drømte om røyk i natt..og sitter nå og tripper fordi en ikke har fått morra-røyken *sukk*

Gjest Slettet+5132
Skrevet
GENIALT! Geniaaalt! :D

Solheim kjøtt hadde blod inne, 25 kroner literen. Rocking, da har jeg noe å gjøre etter skolen og! Eneste ulempen er at mamma blr like muggen hver gang jeg drar inn mer enn en halvliter blod i huset og ikke klarer å nikke og smile når hun spør om det er falskt.

Hahaha! xD Hvem skal få æren av å smøre seg inn i det? *hint* Unni. :innocent:

Skrevet

Unni NEKTER å smøre seg inn i blod. oO

NEKTER I tell you.

Hun er veggis. Hun burde spares for det.

Og nå skal jeg ha prøve. Den hadde jeg glemt til for mindre enn to timer siden. Fantastisk. x)

Gjest Slettet+5132
Skrevet
Unni NEKTER å smøre seg inn i blod. oO

NEKTER I tell you.

Hun er veggis. Hun burde spares for det.

Og nå skal jeg ha prøve. Den hadde jeg glemt til for mindre enn to timer siden. Fantastisk. x)

Vi vet du vil! Innerst inne lengter sjelen din etter å bli badet i blod!

Skrevet

Herregud, Our time won't live that long må være en av de fineste sangene ever.

Jeg fikk forøvrig 5 på særemnet mitt om Hamsun, og jeg har den strengeste norsklæreren på skolen. Jeg ble rørt når jeg fikk 5 :love:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...