Alastor Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Født og oppvokst i oslo, flytta til trondheim i sommer. Også er jeg halvt bergenser, mens vi er igang.
Eplefe Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Jeg vurderer å gå og mekke meg pizza, nå. Jeg er sulten. Hah.
Herr Brun Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Født og oppvokst i oslo, flytta til trondheim i sommer. Også er jeg halvt bergenser, mens vi er igang. Åja. trodde du fortsatt jobba på elkjøp i Oslo jeg. studerer du i Trondheim?
NgZ Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Pizza og omelett til frokost? tsk.. Drikkeyoughurt, Kinder maxi og cashewnøtter FTW! ^^
Eplefe Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Han jobber på elkjøp i trondheim nå, gonjimann. Oki, nå går jeg og henter en kopp. My body craved caffeine.
chokke Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Pizza til frokost er jo det ultimate da . Selv hadde jeg litt rester av middagen igår og yoghurt. Vurderer egg & bacon
Ezpen91 Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Herlig<3 nystekt pizza ut av ovnen og iiiskald cola<3
chokke Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Finnes det ikke muligheter til å få lastfm itl å fungere med mediamonkey eller hva søren?
Alastor Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 (endret) Født og oppvokst i oslo, flytta til trondheim i sommer. Også er jeg halvt bergenser, mens vi er igang. Åja. trodde du fortsatt jobba på elkjøp i Oslo jeg. studerer du i Trondheim? Neh, I've been upgraded to v2. Sektorleder nå . Så flyttet til trondheim for å starte i den nye stillingen. Elkjøp Leangen, om noen lurte. Endret 3. februar 2008 av Alastor
Herr Brun Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Født og oppvokst i oslo, flytta til trondheim i sommer. Også er jeg halvt bergenser, mens vi er igang. Åja. trodde du fortsatt jobba på elkjøp i Oslo jeg. studerer du i Trondheim? Neh, I've been upgraded to v2. Sektorleder nå . Så flyttet til trondheim for å starte i den nye stillingen. Aha. Så kjedelig
Alastor Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Ja, så kjedelig at jeg dør på jobb..hver dag. Eller ikke .
Ezpen91 Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Hva gjør du her nå da? =O hvis du har dødd 5 ganger denna uka...
theoriginalAidskake Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Jeg har tidenes verste fylleangst. =/
Datasmurf Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Jaså. Leangen. Selv foretrekker jeg giganten på Tiller, men det er vel hver sin smak. Eneste positive borte ved Leangen er i mine øyen IKEA, og en skamheit rytterske på travbanen nå og da *drømme om Britt* Jeg sovna til Leif & Kompisane og jeg våkna til Machinae Supremacy, det må da bare kunne kalles herlig Tipper det blir frokost på Shell
Herr Brun Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Jeg har tidenes verste fylleangst. =/ Slutt å drikke?
Espen pai Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Jeg har tidenes verste fylleangst. =/ er ikke rart det da
NgZ Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Jeg har tidenes verste fylleangst. =/Pfft, den har jeg hatt tidligere, så det har du ikke. Men do tell.
K.. Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Om nom nom, ble et par stekte egg til frokost. Digg, rly. Åh Ida nå kom jeg til å tenke på pannekaker, det hadde igrunn slått stekte egg. ^^, Fylleangst? Did you do the weird stuff @ town? :L
Anbefalte innlegg