Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg så Kristin på skolen når jeg var 12. Husker jeg var så opphengt i puppene til Kristin, for hun brukte aldri BH under kjortlene sine. Og de var fine og velformede kan man si. Det gjelder bare å finne noe å legge merke til, så klarer man seg.

Grunn nok det til å se den filmen, så den i 10ende tror jeg :wee:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg så Kristin på skolen når jeg var 12. Husker jeg var så opphengt i puppene til Kristin, for hun brukte aldri BH under kjortlene sine. Og de var fine og velformede kan man si. Det gjelder bare å finne noe å legge merke til, så klarer man seg.

Filmen eller IRL?

Skrevet

Vil si det gjelder i alle kjedelige situasjoner. Tenk på noe som du syns er morsomt med en eller annen person i mengden. Bare ikke begynn å le i begravelser så går det greit.

Skrevet
Vil si det gjelder i alle kjedelige situasjoner. Tenk på noe som du syns er morsomt med en eller annen person i mengden. Bare ikke begynn å le i begravelser så går det greit.
Den tabben har jeg gjort. :\
Skrevet

Skal understreke at noen personer dessverre ikke klarer å holde seg seriøse og dessverre kommer med slike oppstøt.

Jeg er selv mer eller mindre immun mot gråting i begravelser.. men jeg ler ikke rett ved siden av en kiste..

Skrevet
Den tabben har jeg gjort. :\
:ohmy:
Hvis det er noen trøst så var det en totalpsykotisk panikk-latter. Det gikk opp for meg I begravelsen at hun var død.
Skrevet
Hvis det er noen trøst så var det en totalpsykotisk panikk-latter. Det gikk opp for meg I begravelsen at hun var død.

uansett damn... ikke noe som kan styres så lett da...

Skrevet (endret)
Wahoo!

nå har jeg to nye kontakter på msn :o

Du deler også ut fappebilder..?

Gjør jeg?

Quote ifra espen på msn:

Espen: men du, jeg vil ikke snakke med deg før du får katten tilbake.

"Espen logget av"

hrmf.

Endret av Kexxy er sexxy!
Skrevet

Sitter å jobber på ett webprosjekt nå. Karen som har designet greia virker jo flink, men han har absolutt ikke tenkt på at det finnes folk som har en oppløsning annerledes enn 1000x1000. ><

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...