L4r5 Skrevet 11. november 2009 Skrevet 11. november 2009 Hehe, Lasj, jeg tok den. Fordi eggen liksom er eggen på kniven. lol
Wiciwato Skrevet 11. november 2009 Skrevet 11. november 2009 bøø Man får liksom ikke det samme overraskelsesmomentet på nettet, eller hva?
Natrich Skrevet 11. november 2009 Skrevet 11. november 2009 bøø Man får liksom ikke det samme overraskelsesmomentet på nettet, eller hva? Gjør ikke det nei :/
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 11. november 2009 Skrevet 11. november 2009 (endret) Nei desverre... Skulle skremme alle på forumet. Endret 11. november 2009 av Slettet-1nDPpQXNWW
WheelMan Skrevet 11. november 2009 Skrevet 11. november 2009 Ny signatur FTW! Litt glorete med orange, eller er det bare meg?
b-real Skrevet 11. november 2009 Skrevet 11. november 2009 TLTR. Håper den firmware-tingen kan fungere til ipoden så jeg får brukt winamp og ikke itunes som nekter å legge til nye sanger
Wiciwato Skrevet 11. november 2009 Skrevet 11. november 2009 iTunes er ræv. Vet ikke hvorfor, jeg syns det fungerer greit, men alle sier at det er dårlig så da henger jeg meg på. iTunes er teit.
Natrich Skrevet 11. november 2009 Skrevet 11. november 2009 iTunes er ræv. Vet ikke hvorfor, jeg syns det fungerer greit, men alle sier at det er dårlig så da henger jeg meg på. iTunes er teit. Du er teit! Stå for dine egne meninger!
lockdog Skrevet 11. november 2009 Skrevet 11. november 2009 iTunes er i prinsippet genialt i mine øyne. Men det er for treigt for meg, og derfor bruker jeg heller winamp. Ny signatur FTW! Litt glorete med orange, eller er det bare meg? Funka fint for meg, men nå bruker jeg IPB:Pro skin.
Wiciwato Skrevet 11. november 2009 Skrevet 11. november 2009 iTunes er ræv. Vet ikke hvorfor, jeg syns det fungerer greit, men alle sier at det er dårlig så da henger jeg meg på. iTunes er teit. Du er teit! Stå for dine egne meninger! Jeg synes du er teit!
Lord Britishface Skrevet 11. november 2009 Skrevet 11. november 2009 iTunes er ræv. Vet ikke hvorfor, jeg syns det fungerer greit, men alle sier at det er dårlig så da henger jeg meg på. iTunes er teit. Jeg tviler ikke på at Apple har bygget inn noen lite forbrukervennlige funksjoner, men brukergrensesnittet virker i alle fall enkelt og greit. Rhythmbox er jo visst en iTunes-klone.
lockdog Skrevet 11. november 2009 Skrevet 11. november 2009 iTunes er ræv. Vet ikke hvorfor, jeg syns det fungerer greit, men alle sier at det er dårlig så da henger jeg meg på. iTunes er teit. Jeg tviler ikke på at Apple har bygget inn noen lite forbrukervennlige funksjoner, men brukergrensesnittet virker i alle fall enkelt og greit. Rhythmbox er jo visst en iTunes-klone. Hva har du navgitt playlisten din siden du sensurerte den?
Lord Britishface Skrevet 11. november 2009 Skrevet 11. november 2009 Hva har du navgitt playlisten din siden du sensurerte den? "VG-lista topp 20".
Daniel Skrevet 11. november 2009 Skrevet 11. november 2009 iTunes er i prinsippet genialt i mine øyne. Men det er for treigt for meg, og derfor bruker jeg heller winamp. foobar2000 er bedre enn begge hvis du bruker et par minutter på å konfigurere det skikkelig. B) Det går kanskje an å lage verre spill enn dette, men jeg kan ikke tenke meg hvordan.
Wiciwato Skrevet 11. november 2009 Skrevet 11. november 2009 (endret) Hva har du navgitt playlisten din siden du sensurerte den? "VG-lista topp 20". Hvorfor sensurerte du den? Fordi du visste at den var fylt av plastikk-pop og at vi ville le høyt og tydelig av det? Tulla! God natt. Endret 11. november 2009 av Wiciwato
Anbefalte innlegg