Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132
Skrevet
Ja, eller på TG.

"Torstein til Gisle, det er noen som laster ned filmer her, kunne du tatt deg av det?"

Tror vi hadde kommet til å løpt ræva av oss =(

Håper dere ser veldig mye gjennom fingrene med tanke på serveren min..

Jeg og Lemon kan lage gourmetmåltid til dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, men når resten av vekterne trekker seg unna b-real så er det kanskje ikke like kult lenger. Eller når vi leier et hotellrom som b-real kan ha helt for seg selv.

Nei, men jeg skal muligens søke som security om jeg tar vekterkurset før TG altså.

Skrevet

Samme her. Men det er så tiiiiiltak å skulle dra seg inn på kjøkkenet og begynne å kokkelere. Jeg gidder ikke brødskive, liksom.

Men ja, da er det en deit, o mektige vektere.

Skrevet (endret)
nattz lol x'D snx ettrpåh ^^ <'3

for the lulz

Hva i helvete? Dette skrev ikke jeg. Ser ut som noen har hacket lille Cyph :(

EDIT: Hva i helvete, dette er jo lenge sia. Hva faen skjer. Har vel feber ig jen.

PS

Patrick Swayze er død

Link

LOL.

Endret av The Prophet
Skrevet (endret)

Vel, jeg foreslår at MSN-klikken holder IRL navn til MSN-chattinga si, og ikke forveksler forumet med MSN.

Jeg drømte forresten at Ida Wulff (bloggdama) hadde lagt ut masse nakenbilder på bloggen sin i hele natt. Annoying.

Endret av Bytex
Skrevet
Vel, jeg foreslår at MSN-klikken holder IRL navn til MSN-chattinga si, og ikke forveksler forumet med MSN.

Jeg drømte forresten at Ida Wulff (bloggdama) hadde lagt ut masse nakenbilder på bloggen sin i hele natt. Annoying.

første punkt: jeg kjenner ikke torstein via msn

andre punkt: kan da umulig være irriterende

Skrevet (endret)

Jajja de var kjempefine, de. Jeg drømte tilogmed at det var helt usannsynlig at hun skulle gjøre det, og sjekka PC'n også var det sant likevel..i drømmen.

Endret av Bytex
Skrevet
Jajja de var kjempefine, de. Jeg drømte tilogmed at det var helt usannsynlig at hun skulle gjøre det, og sjekka PC'n også var det sant likevel..i drømmen.

Hadde ikke klagd jeg heller :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...