Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Takk for tipset om Radioresepsjonen!

Jeg er faktisk veldig usikker. Var rimelig sikker på at det blei borgerlig for noen uker siden, men nå virker begge alternativer like sannsynlige.

Har dere utført deres borgerplikt og gjort dere fortjent til uttalerett om norsk politikk de neste fire åra da, folkens?

Endret av Lemon
Skrevet (endret)

Jeg er stygt redd for at rødgrønt vinner pga. rot og monging mellom de borgerlige partiene :/

Edit: Hvorfor spiser man alltid for mye når man spiser taco? :p

Endret av Olum
Skrevet (endret)

Lagd ferdig hylle forslag til Noporos nå.

Måtte ha litt insiprasjon fra team24 sin spacesaver x]

post-131571-1252951514_thumb.png

Bør ha den med eller uten "tak" ?

EDIT: feil tråd.. :]

Endret av ThomGreen
Skrevet (endret)

En blå regjering uten FRP, og med sosialistene i ryggen, hadde vært fantastisk. Men, med det kaoset som er på høyresiden er det, etter min mening, det beste valget å stemme SP, SV, eller AP.

Godt valg!

ps. dere late, late forumbrukere som ikke har stemt, stem!

Endret av Corporal Clegg
Skrevet
Jeg er livredd for at det blir en Høyre-FRP-regjering.

:love:

Jeg bare trøster meg med de overstrømmende forsikringene jeg har fått om at de neppe klarer å rævkjøre landet fullstendig i løpet av fire år.

Skrevet (endret)

^Sier meg totalt enig med lemon og bazukh her..

Om de vinner må jeg nok hamstre hermetikk, låse meg inne i en bunker i 4 år, og håpe på at de ikke blir gjenvalgt :roll:

@ Mikkel, spring å stem!!

Endret av Corporal Clegg
Skrevet

Jeg har vært så opptatt de siste ukene at jeg ikke har hatt tid til å stemme. Bor i utlandet, så det er ikke bare bare. Får prøve å gjøre noe med saken ved neste valg. :] Nå har jeg forresten lest nok for i dag. Herlig å avslutte dagen med engelsk grammatikk.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...