Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Med mindre man er en diabetisk homo som ikke liker øl?

Så vi diabetikere kan ikke drikke øl? I beg to differ :whistle::whistle: :whistle: :love::innocent: :innocent: :whistle::love: :love:

Comming up, fløtegratinerte poteter og beinfrie koteletter!

Skrevet
clvn, du flotter deg ser jeg :p

Her blir det bønner til 4 kr boksen, jeg har begynt student-livsstilen igjen. I alle fall til stipendet kommer :p

Koteletter til halv pris, 35kr.

Fløtegratinerte poteter, 30kr.

Til to personer, meg og sambo.. 33kr for et bra middagsmåltid er fint, synes jeg :wee:

Skrevet (endret)

Spiser Euroshopper-brød til noen få kr med litt rå løk på, jeg.

Bruker også å kjøpe Euroshopper-epler som jeg skjærer i skiver, og bruker som pålegg. Herlig ;)

Endret av Biffsnadder
Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Halv seks? Halv fem mener du vel?

Skrevet
clvn, du flotter deg ser jeg :p

Her blir det bønner til 4 kr boksen, jeg har begynt student-livsstilen igjen. I alle fall til stipendet kommer :p

Koteletter til halv pris, 35kr.

Fløtegratinerte poteter, 30kr.

Til to personer, meg og sambo.. 33kr for et bra middagsmåltid er fint, synes jeg :wee:

Ah, det er billig :)

Men en boks bønner holder ofte hele dagen for meg, og så smaker det så godt, så det holder for meg :wee:

Skrevet

Slimda, det er hva du gjør det til :p

Før takla jeg det ikke, men så åt jeg chili con carne noen ganger, så ble jeg halvveis frelst, så ble jeg fattig og begynte å spise en gang hver tredje dag og så fant jeg billige bønner og overlevde den siste uka :p

Skrevet (endret)

En vossakorv i mikroen + tomatbønner er Feast of Kings! Men jeg er litt kresen kjøper helst sånne "fried ranch beans" importert fra USA på Ultra. Mye mere smak enn vasne prior tomatbønner.

Endret av Bytex
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...