Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Du har valgt å ignorere alle innlegg fra: Mikkel™.

· Se innlegget

· Fjern ignorering Mikkel™

Jeg kan ikke risikere spoilere. Sorry mikkel. Fjerner den igjen i natt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dæven, idag har jeg gjort fantastisk lite. Ingenting som helst, faktisk. Sto opp 13:30, slo på TV'n og satte meg ved PC'n for en halvtime siden. Eneste turen opp av sofaen var for å putte en Toro i mikroen. Og nå er det kveld igjen allerede. Hvor ble søndagen aaaav?

Skrevet

Utrolig hvor mye skit man får med seg når man bare sitter apatisk og blar opp og ned på TV'n i timevis. Måtte jo bla vekk når det ble reklame i ett eller anna realityprogram. F.eks. Top model, project runway, doku om å plukke ned ei radioantenne som står 600m over bakken på et tårn, slankekrigen, are you smarter than a 5th grader, Made..utrolig.

Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Skrevet
Jeg vil spanke!

Unntaket er vel deg Steffen. :tease:

Møtte på Oda her om dagen faktisk, hun synes 8 kr var for lite... :p

Haha, faila PUA'n? :p

@ Lars: jeg er bare hobbyspanker, og siden du liker å pine dyr er du mer sado enn meg :( Argument invalid!

Skrevet
@ Lars: jeg er bare hobbyspanker, og siden du liker å pine dyr er du mer sado enn meg :( Argument invalid!
Jeg er ikke sadist. Jeg er switch.
Skrevet
Tok nettop the stig og avslørte seg eller var det fake :| ?

Vel, ut fra det siste løpet i Liana'n der, tror jeg hverken det var M*** S**** eller the stig :!:

Skrevet

Jeg legger mine tvil i at den i den hvite dressen som tok av seg hjelmen virkelig er the stig, bl.a. top gear-siden forteller at det kun var et intervju. Og den siste delen forsterker jo dette en del :p

Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Skrevet
Jeg er ikke sadist. Jeg er switch.

Vet ikke hva switch er, og tør ikke google det :(

Skrevet
Vet ikke hva switch er, og tør ikke google det :(
Hvis google er for skummelt så har man alltids wikipedia. Tilogmed 2girls1cup er trygt å søke på der.
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...