Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Da var alt i orden igjen. OS-oppgraderinger på en gammel ubuntuserver blir det bråk av.

Startet på 5.noe, var stress å oppgradere til 6.10, og idag ble det 7.10 av det. Ting tar tid.

Wat? Du kan jo bare kjøre dist-upgrade og gå rett opp til 9.04

Skrevet
Haha det bildet var sykt. Jeg satt og lo i 5 minutter i strekk eller noe. Men bra det ble fjernet - huff, er vel ikke alle som tåler sånt :p

Props til Jarmo for rask reaksjon, ja!

Oi, ja. Du er spesiell azz... :roll:

Må si jeg er tolerant mot slikt selv. Kunne vært morsomt å prøve seg som medisinmann.

Skrevet
YAY! Jeg spiller Aion for svarte! =D
Er det gøy? Har hørt enkelte påstå det var opphypet, men det hører man jo alltid.

Jeg syns det. Også så ufattelig mye mer valgmuligheter, da!

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Så straks jeg legger meg på sofaen for å lese Terry Pratchet, så går det ad dundass her inne?

På jobb nå da og skal være her til 07.00. Så blir det store spørsmålet om jeg skal legge meg, eller holde meg våken fram til jeg skal på Kvalvik Fort for "Fortets Dag". En masse bunkere og stillinger som står der. Så de har trillet fram en masse kjøretøy og kanoner ^^,

Skrevet
Skuffkake er så hardt, det og spise skuffer tar på tennene over tid.

Heldigvis er du fortsatt morsom uten å være lik din mor. Og ordspillene dine har god grafikk.

...

You start dry, I'll keep it dry. :cool:

Skrevet

Tofagerl: 6.10-7.10 gjorde jeg for årevis siden. Siden 7.10 ikke lenger er støttet måtte jeg ta veien om 8.10.

Uansett blir det bråk av større distrooppgraderinger på den serveren. Burde gjort clean reinstall, men ingen av ubuntudiskene støtter den serveren.

Skrevet
Skuffkake er så hardt, det og spise skuffer tar på tennene over tid.

Heldigvis er du fortsatt morsom uten å være lik din mor. Og ordspillene dine har god grafikk.

...

You start dry, I'll keep it dry. :cool:

Uff, hadde du sett mora mi så hadde du kledd deg naken, puttet en halv vannmelon på huet og løpt rundt og sagt at du var en hamster.

DET hadde skjedd med deg hvis hun hadde klærne på, så kan du bare forestille deg hva som hadde skjedd med deg hvis hun var naken.

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Hun høres deilig ut :wee:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...