Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Skrevet

Jeg er for trøtt..

Gjest Slettet+6132
Skrevet
Jeg er for trøtt..

Gå å legge seg?

Det er ikke mulig.

Sitter på jobb.

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet
ååå, jeg kan med hånden på hjertet si at jeg klarer å ha det ganske gøy med pupper :p

Å ha det morsomt med pupper er ikke synonymt med at de kun er morsomme å se på ;)

Skrevet (endret)
Imorgen er det media, det blir garrantert chill, og siste uka blir enten chill eller eksamen helvete!

Har to slappe uker foran meg, skal til Enhus (en strand ved skolen), kino på mandag, kongsten(svømmehall) på tirsdag, København med familien neste helg så en dag på skolen med avsluttning så er det ferie :)

Endret av Natrich
Gjest Slettet-77do0b
Skrevet (endret)

Nemmen deg har jeg ikke sett før. Velkommen skal du være, Mariank. :)

Endret av Slettet-77do0b
Skrevet
Aaaah *behagelig sukk*

Me like my chronixradio :love:

(siden spotofy ikke funker på jobb)

Sperrer en brannmur eller noe ? Du vet at Spotify er portabelt? Kopier spotify.exe fra programmappa på en cd, usb-stick eller lignende lagringsmedium og kjør programmet.

Skrevet
Pupper er morsomme :)

QFT. Noe av det morsomste er å ta tak i dem og riste mens man roper "PUPPESKJELV!"

The motorboat er en annen klassiker.

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet (endret)

Eller å bare knipse og disse de når de henger ned over en. :wee:

Motorboat, dersom det er i samme betydning som å blåse, så er det morsomt uansett hvor det er på kroppen til dama :p

Endret av Slettet-77do0b
Skrevet (endret)

Eller late som de er en radio og prøve å stille inn frekvensen og justere volumet ved å vri frem og tilbake på brystvortene.

Endret av Lars
Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Akkurat det pleier å ende med "au!" *Egil får seg slag* når jeg prøver å finne russiske AM-kanaler.

Skrevet
o.O
De skjelver så gøyalt. Fascinerende (spellcheck please?) faktisk.

Akkurat det pleier å ende med "au!" *Egil får seg slag* når jeg prøver å finne russiske AM-kanaler.
Da skrur du for langt. :p

Må huske at det er delikat utstyr. Handle with care.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...