Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg synes faktisk det er litt deilig hvis jeg mister nett et par dager, for da blir jeg tvunget vekk fra PC'n og må gjøre andre ting, som å se filmer jeg kjøpte for 6mnd siden, eller støvsuge, spille en av xbox spillene jeg aldri har fullført, starte bygginga av robot jeg har kjøpt etc.

Derfor ba jeg om ban 1 mnd..få tid vekk fra forumet og alt tullet her.

Endret av Bytex
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Hehe. Å komme seg vekk fra forumet er null problem uansett for min del. Har bare ikke bedre å gjøre til tider når jeg er på jobb og har noe dødtid. Men ellers så får jeg fint til å slappe av med PS3 eller se film. Bøker er noe jeg skulle ønske jeg klarte å sette meg ned og slappe av med.

Skrevet
God morgen. Stemmer kjemien tale? (høhø)

Kjemien stemmer, ja. Nei, tror det går dårlig. Hadde visst gått dårlig for de andre. Skal inn om 40 min... Får ikke tid til å spise først heller =/

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Du rekker ikke å spise på 40 minutter? Hvordan i all verden er det du spiser?

Skrevet

Det er kardinalregel nummer en å ikke ta det på tom mage da. Ikke helt full mage heller forresten. En lett frokost og nok søvn kan ofte heve deg en karakter eller to. Eller akkurat redde deg fra stryk.

Skrevet (endret)
Kjemien stemmer, ja. Nei, tror det går dårlig. Hadde visst gått dårlig for de andre. Skal inn om 40 min... Får ikke tid til å spise først heller =/

Er ikke du god i kjemi...?

Kan jeg få sånn morsom blåsegreie som blir lang i stedet, wheelman?

me wants too.

SpecialForce: man skal heller ikke quote bilder.

Endret av Tee_c
Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

*tar på meg hatten min* :fun:

Skrevet
mm. frokost :D

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
frokost.jpg

Det er så kort tid siden jeg sto opp at det bildet gjorde meg bare kvalm. Jeg klarer ikke mat den første tiden etter at jeg våkner.

Skrevet
Jeg lurer på om jeg skal ut og ta et bilde eller 100 til junifesten. Vet ikke helt, for det ser skummelt ut mtp. skyer. Vad tycks?
Do it! Kanskje jeg får dratt meg ut snart selv også.
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...