Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet (endret)
Ingen sommer uten!

Jo det blir det. Forøvrig synes jeg det blir en vesentlig bedre sommer uten. Det er blitt nærmest en gimmik å elske Pacifig Blue. Det er og blir en dårlig serie hvor kun fotgjengere løper raskere enn biler (ref: Samtlige scener hvor sykkelpolitiet jakter løpende mennesker som de nesten aldri får tatt igjen, mens bilister og mc-ere må opp i 5 gir for å så bli syklet igjen).

Å være ute en sommerkveld og finne på noe blir et iritasjonsmoment når folk plutselig skal skynde seg hjem for å få sett den driten der som var bra en gang på 90-tallet.

Endret av Slettet-77do0b
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Beklager, men jeg har ikke helt oversikten over hva som sendes på nederlandsk tv :p

Tviler paa at jeg faar inn TV2 Zebra her. :p

Finnes det ikke sånne reise-paraboler? :p

Tviler paa at de rekker saa langt.

Skrevet
Ingen sommer uten!

Jo det blir det. Forøvrig synes jeg det blir en vesentlig bedre sommer uten. Det er blitt nærmest en gimmik å elske Pacifig Blue. Det er og blir en dårlig serie hvor kun fotgjengere løper raskere enn biler (ref: Samtlige scener hvor sykkelpolitiet jakter løpende mennesker som de nesten aldri får tatt igjen, mens bilister og mc-ere må opp i 5 gir for å så bli syklet igjen).

Å være ute en sommerkveld og finne på noe blir et iritasjonsmoment når folk plutselig skal skynde seg hjem for å få sett den driten der som var bra en gang på 90-tallet.

Dette handler om nostalgi, ikke kvalitet :)

Og til dem som drar HJEM en sommer bare for å se på det, da blir det for drøyt.

Gjest Slettet+9871234
Skrevet
Hvem her er det som skal på hove? Rekk opp en hånd?

*rekke opp*

Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Skrevet (endret)

@DJ : And the problem is?

Endret av Slettet-oVjeg2q2Tk
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Skrevet
Synes det ble jævlig mye quoting her nå. Serr folkens, give it a rest.

Okei da :(

Skrevet
:mad: !!!

Nå legger jeg meg snart jeg også, i protest mot quotingen deres.

Så sur du er da.

(Han heter Sitronsaft, gerrit? Haha, meg altså.)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...