Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Her er vi rolige i dag? Hva er det med folk her og quoting??

Det er totalt meningsløst og irriterende å lese en haug med gamle poster som ingen bryr seg om. Det bør du respektere. Det er også et brudd på retningslinjene å ikke sitere innlegget man svarer til.

Endret av The Prophet
Skrevet (endret)

Skjer det noe spennende? :)

Endret av Gjest
Gjest Slettet+6132
Skrevet (endret)

Jeg skal spare meg et mindre raseriutbrudd her, av respekt for dere..

Endret av Slettet+6132
Skrevet (endret)

Hvis det er i det minste SÅ viktig for dere å quote som galinger, så legg det i spoilertags. Spar oss andre, vær så snill.

Uansett, hva oppnår dere med å quote så mye? Joda, ingenting positivt, kun en haug med brukere som irriterer seg over dere. Er dette noe dere ønsker?

Endret av The Prophet
Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

" Ooooh. Se på meg. Så stor og sinna! Blir så suuuur når folk quoter ting assa. Sliter lissom ut hele jææærnen min! "

Kunsten å ignorere er viktigere enn å la seg irritere. Dagens rim!

Skrevet (endret)

Dagens motto sier nå jeg. Jeg ignorerer til stadighet mye tull her som virkelig irriterer, men nok om det nå. Om jeg er så ille så ignorer meg om det skulle være så viktig.

Endret av SpecialForce
Skrevet (endret)

Yaaaaay! Gjett hva jeg har fått meg? Eller forresten. Dere trenger ikke gjette. Jeg forteller det. ICH HABE OLYMPUS E-420 GEKAUFT!* :w00t:

*tar forbehold om dårlig bruk av tysk. Er ikke spesielt god i tysk. Det som jeg mener å si er at jeg har kjøpt meg Olympus E-420

Endret av Lars
Skrevet
Ja, gratulerer! Welcome to the world of pixels. Or mm... Or chromatic abberation..
Svarte deg i den andre tråden i stedet jeg. Der får keg postcount. :p
Skrevet
Yaaaaay! Gjett hva jeg har fått meg? Eller forresten. Dere trenger ikke gjette. Jeg forteller det. ICH HABE OLYMPUS E-420 GEKAUFT!* :w00t:

*tar forbehold om dårlig bruk av tysk. Er ikke spesielt god i tysk. Det som jeg mener å si er at jeg har kjøpt meg Olympus E-420

Gratulerer. :thumbup: Fint kompaktkamera det!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...