Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg og mamma traff noen hun tydeligvis kjente på senteret i dag. Han ene mannen var litt småekkel. "Du er vel snill i dusjen? Står helt stille? Hehehehh".

Perverst! Kunne jo faktisk vært meg :ph34r:

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet
Jeg og mamma traff noen hun tydeligvis kjente på senteret i dag. Han ene mannen var litt småekkel. "Du er vel snill i dusjen? Står helt stille? Hehehehh".

Jeg hadde heller kommet til å lurt på hva faen han mente med "står helt stille"... Er det så mange måter å stå i dusjen da? Noen små bevegelser må jo til, men å sprelle rundt som en døende fisk er vel uansett ikke å anbefale dersom man ikke er glad i knekte lemmer. :hmm:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Eller skal jeg få en "uuu phail lizzom" fordi jeg muligens misforsto det som ble sagt?

Skrevet

Høres ut som en kul fyr.

Skrevet

Haha, minner meg om i fjor sommer. Gammel mann som stoppa opp der jeg lå og solte meg. "Den som nå hadde vært atten år, ja... heheheh" og sleika seg rundt munnen. Jeg døde nesten. Av rein ekkelhet.

Skrevet
Haha, minner meg om i fjor sommer. Gammel mann som stoppa opp der jeg lå og solte meg. "Den som nå hadde vært atten år, ja... heheheh" og sleika seg rundt munnen. Jeg døde nesten. Av rein ekkelhet.

:rofl:

Skrevet

Jeg lo. Høyt.

XD

Skrevet

Nesten som da jeg stod bak baren på en lokal festival her i 2007. Gamle nyskilte kvinnfolk og alkohol fører til ekle spørsmål og ikke-fult-så-subtile hint.

Skrevet

Jeg skal bli som de gamle mennene når jeg blir gammel. Selv om jeg ikke er helt sikker på hva han som sa det om å stå stille i dusjen til Lillium mente.

Skrevet

Hehe. Minner meg da jeg leste på en side en gang at.. Det er en svensk bok eller noe fra 1910 hvor det står at negere var "folk som slår på trommer og bor i hytter." eller noe slikt.

Det er godt vi har kommet videre.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...